اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

برگزاری همایش برگزیدگان کشوری آموزش و پرورش در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا از برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان کشوری آموزش و پرورش در بویین زهرا خبر داد.

برگزاری همایش برگزیدگان کشوری آموزش و پرورش در بویین زهرا

علی‌اصغر رجبی سگز‌آبادی در حاشیه افتتاح قرارگاه امداد و نجات کشور در بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: همایش تجلیل از منتخبان و برترین‌های شهرستان بویین زهرا که در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح استانی و کشوری مدال‌آفرینی کرده‌اند روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: همایش تجلیل از منتخبان بویین زهرایی برای دومین سال در کانون اندیشه بخش مرکزی بویین زهرا با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح اولیه این همایش در راستای توانمند‌سازی دانش‌آموزان با هماهنگی فرمانداری بویین زهرا و در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مصوب شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به سخنرانی دو تن از مسئولان وزارتخانه آموزش و پرورش در همایش مذکور تصریح کرد: همایش تجلیل از منتخبان سال گذشته در اردیبهشت‌ ماه با حضور دانش‌آموزان برگزار شد و در سال جاری در ایام‌الله دهه فجر برای استفاده و شناسایی ظرفیت‌ها برگزار می‌شود.

رجبی‌سگزآبادی با اشاره به اینکه 100 نفر از دانش‌آموزان بویین زهرایی در این همایش تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان این شهرستان تاکنون رتبه‌های خوبی در جشنواره سرود بدست آورده و کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول