اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدون‌شهر:

آموزش و پرورش استان اصفهان به مناطق محروم بی‌توجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدون‌شهر گفت: مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان متولی امر آموزش به مناطق محروم استان از جمله فریدون‌شهر بسیار بی‌توجه است.

آموزش و پرورش استان اصفهان به مناطق محروم بی‌توجه است

مهدی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت مدارس در شهرستان فریدون شهر اظهار کرد: از نوع نگاه آموزش و پرورش چه در سطح وزارتخانه و چه در سطح آموزش و پرورش استان نسبت به مناطق محروم گلایه‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه معلمانی که در روستاهای مناطق محروم تدریس می‌کنند در شرایط سختی به سر می‌برند، افزود :هیچ تفاوتی به لحاظ امتیاز و مزایا بین معلمی که در روستاهای صعب العبور و در مناطق محروم خدمت می‌کند با معلمی که در شرایط عادی کار می‌کند، وجود ندارد.

فرماندار فریدون شهر تصریح کرد: آموزش و پرورش باید امتیازات فوق‌العاده و ویژگی‌هایی را برای رغبت معلمان برای حضور در مناطق محروم داشته باشند چرا که هر معلمی حاضر به تدریس در این مناطق نیست.

وی ادامه داد: در این منطقه مدارس شبانه‌روزی وجود دارد که دانش آموزان آن از روستاهای بسیار محروم استان در آن اقامت دارند و این در حالی است که در بازدیدی که از این مدارس داشتیم این "دانش آموزان از داشتن مواد اولیه غذا محروم و فقط مقداری سویا به عنوان غذا داشتند".

سلیمی تاکید کرد: در سفری که استاندار و نیز معاون سیاسی امنیتی استاندار به فریدون شهر داشتند، با مشاهده چنین وضعیتی کمک‌هایی را همچون مواد غذایی و نیز امکانات آموزشی و سخت افزاری و نرم افزاری داشتند.

وی ضمن ابراز گله‌مندی از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان متولی بحث آموزش دانش آموزان است و این در حالی است که هیچ توجهی به نیاز مناطق محروم نمی‌شود.

فرماندار فریدون شهر گفت: در حالی که بودجه شهرستان‌ها توزیع شده و ما نمی‌توانیم درخواست بودجه اضافه به شهرستان داشته باشیم، اما کمک نقدی و نیز شش دستگاه کامپیوتر و خوراکی از سوی مدیریت استان داده شد.

وی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نسبت به نیازهای مناطق محروم بسیار بی توجه و کم کار است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول