اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بالا بردن سطح علمی معلمان صورت گرفت

آموزش 1500 نفر ساعت در کارگاه‌های آموزشی آموزش و پرورش دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دهدشت از آموزش یک هزار و 536 نفر ساعتی معلمان این شهر در کارگاه‌های آموزشی آموزش و پرورش خبر داد.

آموزش 1500 نفر ساعت در کارگاه‌های آموزشی آموزش و پرورش دهدشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده عصر امروز در آیین برگزاری همایش « آموزش ابتدایی» در دهدشت، با اشاره به جایگاه رفیع و شأن والای معلم اظهار داشت: این همایش در راستای ارج نهادن به مقام شامخ معلم و پاسداشت حرمت این جایگاه مقدس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت، معلمان ابتدایی را پیشگامان علم و دانش خواند و ادامه داد: دوره ابتدایی اساسی‌ترین مقطع تحصیلی است و نمود این مطلب در باور همه کسانی که به تعالی جامعه فکر می‌کنند، تجلی پیدا می‌کند.

فاطمی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از رموز پیشرفت در جامعه، تربیت فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان است و هر اندازه سطح دانش، توانایی و تخصص مدرسان بالاتر باشد، نظام آموزشی موفق‌تر، پویاتر و پایدارتر خواهد بود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در آموزش و پرورش دهدشت با برنامه‌ریزی درست را برای بالا بردن سطح علمی نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی جمعاً یک هزار و 536 نفر ساعت نیروی انسانی آموزش دیدند.

فاطمی‌زاده عنوان کرد: هر جامعه‌ای که در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر نیروی انسانی کار کند، قطعاً به سرمایه‌های عظیم دیگری خواهد رسید.

وی برنامه‌ریزی دقیق براساس سند تحول بنیادین را سبب رفاه و رشد اقتصادی کشور و تربیت نیروی انسانی کارآمد دانست.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به تأمین نیروی انسانی کافی گفت: به کارگیری نیروی انسانی در ادغام مدارس به بهترین وجه ممکن صورت گرفت و کمبود نیرو در مدارس به چشم نمی‌خورد.

فاطمی‌زاده تشکیل تیم هم‌اندیشی در آموزش و پرورش دهدشت را اقدامی مفید جهت ارزیابی کیفیت تحصیلی مدارس دانست و بیان داشت: در این طرح گروهی از معلمین در بازدید از مدارس ضمن ارزیابی سطح تحصیلی، به انتقال تجربیات و رفع مشکلات و نواقص آموزشی یکدیگر کمک می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم داشتن اهتمام بیشتر به مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش ابراز داشت: مقطع ابتدایی به عنوان کلیدی‌ترین مقطع تحصیلی می‌تواند در زمینه تربیت نیروی انسانی کارآمد، در توسعه کشور نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/82008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول