اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دهدشت خبر داد

کسب 70 رتبه علمی و آموزشی توسط آموزش و پرورش دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: آموزش و پرورش این شهر تاکنون بیش از 70 رتبه برتر در زمینه‌های علمی و آموزشی در سال گذشته و اخیر کسب کرده است.

کسب 70 رتبه علمی و آموزشی توسط آموزش و پرورش دهدشت

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش دهدشت در سال گذشته بیش از 70 رتبه برتر در زمینه‌های علمی و آموزشی کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: از جمله این موفقیت‌ها می‌توان از به کسب رتبه مدارس برتر در استان و راه یافتن به مرحله کشوری، کسب رتبه اول المپیاد دانش‌آموزان در استان، کسب رتبه اول استانی در عملکرد آموزشی، کسب رتبه برتر المپیاد ادبیات در پایه‌های دوم و سوم راهنمایی اشاره کرد.

فاطمی‌زاده کسب رتبه اول استانی دبیر هنر شهرستان در مسابقات آنلاین، کسب رتبه اول کشوری مسابقه کتابخوانی را از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد.

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان دهدشتی رتبه‌های خوبی در کنکور سراسری کسب کردند که از آن جمله می‌توان به 5 نفر رتبه زیر 100 و 18 نفر رتبه زیر 1000 و قبولی 30 نفر در رشته پزشکی اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت در ادامه به ذکر آمار پذیرفته شدگان در مراکز و مؤسسات آموزش عالی پرداخت و گفت: تعداد 359 نفر دانش‌آموز در کنکور سراسری پذیرفته شدند که از این تعداد 30 نفر در رشته پزشکی و 51 نفر در سایر رشته‌های پزشکی، 120 نفر در رشته‌های مهندسی و 168 نفر در رشته‌های غیر پزشکی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت آموزش و پرورش و نیروهای آن باعث رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان می‌شود و به همین علت یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین ارکان و دستگاه‌ها آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش تقویت و به روز کردن اطلاعات و داشته‌های علمی مربیان است که در این راستا کارگاه‌های مختلف و متنوعی برای رسیدن به این هدف برای آن‌ها برگزار است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت مربیان و کوشش دانش‌آموزان شاهد پیشرفت‌های علمی و فرهنگی دانش‌آموزان و مربیان آن‌ها در شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت باشیم.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول