اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین مناطق بیست‌گانه استان تهران صورت گرفت

کسب رتبه برتر استانی توسط دبیران آموزش و پرورش قرچک

خبرگزاری فارس: دبیران آموزش و پرورش در بین مناطق بیست‌گانه استان تهران رتبه برتر استانی را از آن خود کردند.

کسب رتبه برتر استانی توسط دبیران آموزش و پرورش قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهناز عبادی از شهرستان قرچک در جشنواره تدریس عربی دوره راهنمایی که بین مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، توانست رتبه سوم استان را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این خصوص اظهار داشت: هر سال به‌منظور ایجاد انگیزه در بین فرهنگیان، جشنواره‌های تدریس در دروس مختلف برگزار می‌شود تا دبیران با شرکت در این جشنواره‌ها با روش‌های نوین آموزشی آشنا شده و از تجربیات و مهارت‌های دیگر همکاران خود نیز استفاده لازم را ببرند.

هوشنگ کولیوند با اشاره به سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش گفت: براساس این سند، کتاب‌های درسی عربی دوره راهنمایی نیز توسط کارشناسان دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش در حال بازنگری و تغییرات عمده است تا دانش‌آموزان با محتوا و شیوه‌های جدید، این دروس را فرا گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان از حضور چشمگیر و فعال دبیران این منطقه در مسابقات و المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و استان و همچنین کسب رتبه‌های ممتاز برای منطقه در سال‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول