اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌آموزش و پرورش هرمزگان:

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم می‌پذیرد‌

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مرحله نخست ثبت نام سرباز معلمان در سال تحصیلی 93-92 از تاریخ هفتم بهمن ماه‌جاری آغاز و داوطلبان فرصت دارند تا 18 بهمن ماه مراجعه کنند.

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم می‌پذیرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا فولادی طی نشستی در این ‌ارتباط‌ اظهار داشت: تاریخ اعزام بدون غیبت این دسته از داوطلبان از اول اسفندماه تا سی ام تیرماه سال 92 است.

وی تصریح کرد: از داوطلبان واجد شرایطی که تاریخ اعزام آنان در دفترچه آماده به خدمت اول اردیبهشت تا سی ام تیرماه سال 92 اعلام شده، در مرحله دوم و سوم ثبت نام به عمل خواهد آمد.

به گفته معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان مهلت ثبت نام واجدین شرایط مرحله دوم تا دوم اسفندماه  سال‌جاری و مهلت ثبت نام واجدین شرایط مرحله سوم تا 23 اسفندماه خواهدبود.

فولادی اضافه کرد: اولویت ثبت نام  با دارندگان مدرک لیسانس در رشته‌های علوم پایه است و از دارندگان مدرک کاردانی تنها در رشته‌های فنی و حرفه ای به منظور بکارگیری در هنرستان‌های استان ثبت نام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ثبت نام فقط از نیروهای داوطلب بومی استان به عمل خواهد آمد.

این مسئول یادآور شد: ادارات آموزش و پرورش مناطق استان مجوز ثبت نام در مرحله دوم و سوم را در صورتی خواهند داشت که تا پایان مرحله اول ثبت نام، ظرفیت آنها تکمیل نشده باشد.

فولادی در پایان اضافه کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد امور معلمان وظیفه ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/88007/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول