اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تحول بنیادین تعلیم و تربیت را از آسیب‌ها مصون کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مجموعه تعلیم و تربیت کشور را از هر آفت و آسیبی مصون کرده است.

تحول بنیادین تعلیم و تربیت را از آسیب‌ها مصون کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در گردهمایی مسئولان و مدیران آموزشی در اردبیل اظهار داشت: فاز اول تحول نظام آموزشی کشور به عنوان یکی از زیر‌شاخه‌های تحول بنیادین در حال اجراست و مقدمات اجرای فاز دوم نیز انجام شده و ما سال تحصیلی آینده شاهد شکل‌گیری پایه اول متوسطه دوره اول خواهیم بود.

وی عنوان کرد: با شکل‌گیری ستادها و کمیته‌های اجرایی برای عملیاتی کردن فاز دوم تمهید مقدمات برای اجرای فاز به فاز تحول بنیادین و نظام آموزشی برنامه‌ریزی‌شان را انجام می‌دهند تا در یک حرکت موثر بتوانیم در مدت زمان شش سال به صورت کامل نظام جدید آموزشی را جایگزین نظام فعلی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری جشن برترین‌های کنکور و ستارگان آسمان علم و اندیشه استان اردبیل خبر داد و افزود: 414 دانش‌آموز موفق و منتخب استان اردبیل که در کنکور، المپیادهای علمی، مسابقات متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی و ده‌ها برنامه اجرا شده موفق به کسب عناوین ملی و کشوری شده‌اند، در مراسمی با شکوه تجلیل می‌شود.

محمود‌زاده عزم جدی و خیز بلند فرهنگیان و دانش‌آموزان برای تصاحب جایگاه 10 رقمی استان در کنکور را یادآور شد و ادامه داد: تلاش دانش‌آموزان و اولیا سبب شده تا ما در یک ارتقای مناسب در جایگاه مطلوبی قرار گیریم، به طوری که در دو سال اخیر 12 پله صعود را در کنکور سراسری شاهد بودیم.

این مسئول با اشاره به چهار برنامه تحولی آموزش و پرورش و ضرورت پیگیری تحقق آنها در راستای سند تحول بنیادین تصریح کرد: برای ارتقای همه جانبه سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان این برنامه‌ها تدارک دیده شده و در اولویت قرار گرفته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز داشت: ویژگی دینی و مذهبی معلمان توانمند و دانش‌آموزان با استعداد و دارای ظرفیت کار می‌طلبد که ما بیشتر از این به رشد و تعالی برسیم و در تولید علم و پیشرفت کشور سهم بسزایی داشته باشیم.

محمود‌زاده با اعلام اینکه استان اردبیل ظرفیت و توانمندی کسب رتبه‌های زیر 10 را در کنکور سراسری دارد، یادآور شد:‌ با وجود معلمان و دانش‌آموزان توانمند و پشتیبانی مسئولان برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا بتوانیم این استان را در سال‌های آینده در جایگاه مطلوب‌تری ببینیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر در تمام حوزه‌های آموزشی و پرورشی و اداری توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی برسیم، به طوری که سال قبل 32 دانش‌آموز این استان رتبه زیر هزار کنکور را به دست آوردند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول