اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بویین زهرا خبر داد

گازرسانی به 20 واحد صنعتی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا از گازرسانی به 20 واحد صنعتی و یک‌ روستا در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

گازرسانی به 20 واحد صنعتی در بویین زهرا

محمد سعادتمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح واگذاری اشتراک گاز برای 13 روستا در شهرستان بویین زهرا صورت گرفته است.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا افزود: 94 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری بویین زهرایی در حال حاضر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه روزانه 60 کنتور گاز در سطح شهرستان بویین زهرا واگذار می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری 20 پروژه گازرسانی در شهرستان بویین زهرا به انجام رسیده و 306 نقطه در این شهرستان گازدار شده‌اند.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه گازرسانی به نواحی صنعتی در بویین زهرا ابراز داشت: 100 درصد نواحی صنعتی این شهرستان در حال حاضر از نعمت گاز بهره‌مند بوده و 12 ایستگاه سی‌.جی.اس نیز در شهرستان فعال هستند.

سعادتمندی عنوان کرد: شش جایگاه گاز سی‌.ان‌.جی در شهرستان بویین زهرا فعال بوده که سه عنوان از این جایگاه‌ها در بخش مرکزی و یک جایگاه دیگر نیز در دانسفهان قرار دارند.

وی با اشاره به گاز‌رسانی به 20 واحد صنعتی و یک روستا در ایام دهه‌ فجر در این شهرستان بیان کرد: مصرف روزانه گاز بویین زهرا به دو میلیون می‌رسد و هر شش ماه یک‌ بار نیز نیرو‌های امدادی شرکت گاز در طرح‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول