اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرودشت:

گازرسانی به کامفیروز نیاز اساسی مردم منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قرار گرفتن کامفیروز در منطقه کوهستانی و سردسیر بودن آن، گازرسانی از نیازهای اساسی مردم این منطقه است.

گازرسانی به کامفیروز نیاز اساسی مردم منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدمهدی برومندی صبح امروز در جمع مردم شهر کامفیروز اظهار داشت: با موافقت رئیس جمهور و با دستور کتبی وزیر نفت، اعتبار این پروژه به حساب شرکت گاز استان فارس واریز شده و به زودی شاهد شروع اجرای آن خواهیم بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم اضافه کرد: برای اجرای این پروژه 70 کیلومتر لوله 120 میلی‌متری نیاز بوده که با توجه به تحریم و کمبود اعتبارات دولتی شروع این  پروژه با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گازرسانی به 24 شهر از مصوبات نخستین سفر ریاست جمهوری به استان فارس بوده که سه شهر آن گازرسانی نشده که در شهرستان مرودشت قرار دارند.

وی بیان داشت: با توجه به فاصله بسیار این شهر از مرکز شهرستان، مردم این منطقه مشکلات درمانی و بهداشتی بی‌شماری دارند که عدم وجود پزشک در روزهای تعطیل و پس از ساعت چهار بعد از ظهر هر روز و عدم وجود داروخانه با هماهنگی مسئولان این شهرستان سعی بر حل این مشکل است.

برومندی اذعان داشت: در برنامه بلندمدت به دنبال تاسیس بیمارستان در این بخش و راه‌اندازی دو مرکز بهداشتی درمانی در بخش‌های کامفیروز و کر هستیم.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول