اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

گازرسانی به 16 روستای اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل گفت: تا پایان امسال 16 روستای این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل می‌شود.

گازرسانی به 16 روستای اردل

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای سال 81 تاکنون چهار شهر اردل، دشتک، کاج و سرخون و چهار روستای بخش میانکوه و 9 روستای بخش مرکزی به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

وی از گازرسانی به پنج روستای این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: تا پایان امسال 16 روستای دیگر این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل می‌شود.

خسروی نبود طرح‌های روستایی و کوهستانی بودن مسیرهای روستایی را از موانع فراروی گازرسانی روستایی در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در بعضی از روستاها قیمت تمام شده سوخت بالاست و عمدتاً از منابع طبیعی استفاده می‌کنند یا به علت صعب‌العبور بودن جاده‌ها از وجود همین منابع نفتی نیز بی‌بهره می‌مانند.

فرماندار شهرستان اردل تصریح کرد: با در نظر داشتن زمستان‌های سرد استان از یک سو، مزایای سوخت گاز به عنوان یک سوخت پاک از سوی دیگر و نیز به منظور توزیع عادلانه امکانات رفاهی و اجتماعی بین تمام شهروندان به نظر می‌رسد تسریع در تکمیل طرح‌های گازرسانی به ویژه گازرسانی روستایی در اولویت قرار گیرد.

وی خدمت به مردم را وظیفه تمامی مسئولان برشمرد و گفت: افتخار تمامی مسئولان خدمت به مردم است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

خسروی بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم تاکید کرد و افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی روند توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/68001/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول