اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

کمک 367 میلیون ریالی کمیته امداد ابهر به کودکان زیر شش سال

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از کمک 367 میلیون ریالی کمیته امداد ابهر به کودکان زیر شش سال مددجوی ابهری خبر داد.

کمک 367 میلیون ریالی کمیته امداد ابهر به کودکان زیر شش سال

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که کمیته امداد ابهر در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت مددجویان با ارائه خدمات بهداشتی عملی می‌شود، افزود: تاکنون اقدامات بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه از جمله خدمات بهداشتی کمیته امداد ابهر پرداخت کمک هزینه رفع سوء تغذیه به کودکان زیر شش سال است، اضافه کرد: امسال نیز 367 میلیون ریال اعتبار برای کمک به سوء تغذیه 204 کودک مددجوی ابهری هزینه شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های پرداخت شده به این تعداد کودک در قالب بن خرید غیرنقدی برای تهیه اقلام ضروری کودکان زیر شش سال بوده و در خصوص مصرف و همچنین برطرف شدن نیاز کودکان در این زمینه نظارت لازم توسط کمیته امداد این شهرستان صورت گرفته است.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات کمیته امداد در قبال مددجویان این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: خدمات فرهنگی، عمرانی، تحصیلی، معیشتی و .... نیز از اقداماتی است که این نهاد در حمایت از مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغالزایی برای مددجویان نیز اشاره داشت و گفت: در حال حاضر یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد ابهر توانمندسازی مددجویان با ارائه مشاوره‌های شغلی و اشتغالزایی برای آن‌ها است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ارتقای سطح مهارت‌های فنی مددجویان موجب فراهم ساختن شرایط لازم برای اشتغالزایی مددجویان می‌شود، اضافه کرد: ‌طی 9 ماهه سال‌جاری آموزش‌های مهارتی مختلفی به مددجویان ابهری ارائه شده است.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مهارتی کمیته امداد ابهر طی دوره‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت، حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی و استادی و شاگردی برگزار شد.

داودی با اشاره به اینکه با برگزاری دوره‌های مهارتی مذکور 471 مددجوی ابهری آموزش دیده و صاحب مهارت شدند، گفت: از این تعداد 277 نفر در دوره‌های کوتاه‌مدت، 102 نفر در دوره‌های دراز مدت، 33 دانش‌آموز در قالب حرفه‌آموزی و 60 نفر در قالب استاد و شاگردی از دوره‌های آموزشی کمیته امداد ابهر بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی توسط کمیته امداد گفت: خوشبختانه برگزاری این دوره‌ها تاثیر مثبتی در اشتغالزایی مددجویان واجد شرایط داشته و کمیته امداد را در پیشبرد اهداف خود در بحث توانمندسازی جامعه هدف یاری می‌کند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول