اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

نگران جایگاه ذوب‌آهن نیستم / روی کمک داوران نظارت نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نگران جایگاه ذوب‌آهن نیستم چراکه به طور حتم ذوب‌آهن از این شرایط خارج می‌شود، تنها باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید،استفاده کنیم.

نگران جایگاه ذوب‌آهن نیستم / روی کمک داوران نظارت نیست

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر گهر دورود اظهار کرد: در بازی با این تیم مشکل زیادی داشتیم، چرا که گهر از لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و به دلیل بازیکنان و سرمربی بی‌ادعایی که دارد، بازی کردن با این تیم بسیار مشکل است.

وی تصریح کرد: مایلی‌کهن ،سرمربی گهر این تیم را دگرگون کرده و تیمی را تحویل داده که سرشار از انگیزه و روحیه است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به داوری دیدار تیمش با گهر دورود ادامه داد:  در این مورد یک نکته باید بگویم و آن این است که چرا همه به داور وسط خرده می‌گیرند و کسی کمک داورها را نمی‌بیند و تقاضای من این است که روی کمک داوران نیز نظارت بیشتری داشته باشند، چرا که یک کمک داور تا چه میزان می‌تواند روی آفسایدگیری‌ها اشتباه کند.

وی افزود: به هیچ عنوان به پایین جدول نگاه نمی‌کنم، تیمی که قصد دارد بماند، باید 6 تیم بالای جدول را ببیند و در بازی‌های آینده نیز ما تنها به فکر برد خودمان هستیم.

کاظمی با اشاره به تغییراتی که در ترکیب تیمش به وجود آورده بود، تاکید کرد: دلیل بر این نیست که هر بازیکنی که هفته گذشته در ترکیب قرار گرفت، در بازی بعدی تیم هم بتواند در لیست 11 نفر اصلی قرار بگیرد، هر فردی که در تمرینات خوب کار کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد و به طور مثال اگر در روزی دفاع راست بازیکنی اشتباهای زیادی داشته باشد، رجب زاده را در این پست قرار می‌دهیم که جا دارد از این بازیکن هم تشکر کنم.

وی گفت: نگرانی زیادی در مورد جایگاه تیم ندارم، تنها باید از لحاظ روحی تیم خود را بالا ببریم تا بتوانیم از موقعیت‌هایی که روی دروازه حریفان ایجاد می‌شود، استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به دروازه‌بان جوان تیمش افزود: قبلاً هم گفته بودم این بازیکن با وجود جوانی تجربه بسیار بالایی دارد و همگان دیدند که بازی خوبی را هم مقابل تیم دورود از خود نشان داد.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول