اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار استاندار خراسان شمالی به بانک‌ها

نامه‌های تسهیلاتی سفر رهبری ‌بی‌پاسخ نماند‌ / مدیران کم‌کار برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی بر پاسخ‌دهی تمام نامه‌های مردمی در سفر رهبر انقلاب اسلامی به معظم له از سوی دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد.

نامه‌های تسهیلاتی سفر رهبری ‌بی‌پاسخ نماند‌ / مدیران کم‌کار برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی بیغش عصر امروز در یازدهمین نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: نباید هیچ یک از نامه‌های سفر رهبری به استان بی‌پاسخ بماند و دستگاه‌ها و بانک‌ها مکلف هستند تا پاسخ‌های لازم را ارائه کنند.

وی بخشی از نامه‌های سفر را مربوط به درخواست تسهیلات عنوان کرد و افزود: اینکه بانک‌ها نبود منابع را مطرح کنند پذیرفته نیست‌.

احمدی‌بیغش بر پرداخت تسهیلات در خواستی در چار‌چوب سفر به متقاضیان تاکید کرد و گفت: د‌ر صورت عدم همکاری مدیران بانک‌ها در این زمینه برکنار خواهند شد.

وی سفر رهبر انقلاب به ‌‌‌استان را دارای برکات معنوی و مادی برشمرد و بیان داشت: تصویب مصوباتی برای رشد و توسعه خراسان شمالی از جمله برکات بوده که باید تمام این مصوبات تحقق یابد.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر پرهیز مدیران استان برای انتخابات 92 را برشمرد و گفت: ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 92 ریاست جمهوری تنها وظیفه مدیران بوده همه باید در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: بی تردید حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری سبب اقتدار نظام اسلامی خواهد شد و این حضور برگی بر افتخارات نظام اسلامی خواهد افزود.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه رهبری معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کرده‌اند گفت: بر همین اساس این که در آینده چه کسی رئیس جمهور خواهد شد بسته به نظر مردم دارد.

وی در بخش دیگری بر پرهیز افراد غیر‌مسئول در انتصابات دستگاه‌های استان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه  هر‌گونه انتصابات در استان باید با هماهنگ استانداری و در شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران باشد گفت: انتصابات بدون هماهنگی در دستگاه‌ها قابل پذیرش نبوده و مدیران باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

سیف الله مطلبی گفت:مردم و دستگاه‌ها مرتبط در این زمینه مشارکت تا برنامه‌های این ایام با شکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول