اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به آینده تیمم امیدوار شدم

فیروزی: گل سوم صبا ناجوانمردانه زده شد / برخی بازیکنانم کم‌کاری کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه گل سوم صبای قم در شرایط ناجوانمردانه وارد دروازه تیم ما شد، گفت: برخی بازیکنانم در دیدار با نماینده قم کم‌کاری کردند.

فیروزی: گل سوم صبا ناجوانمردانه زده شد / برخی بازیکنانم کم‌کاری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی فیروزی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برای مقابله با تیم صبایی که رو به رشد است و چند بازی نباخته و امتیازات خوبی گرفته بود، بیشتر از دو جلسه تمرین نداشتیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شناختی که پیدا کرده بودیم، هدفمان در نیمه اول این بود که بازی را کنترل کنیم و از فضایی که به دست می‌آوریم از طریق ضدحمله استفاده کنیم و به دروازه حریف برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: متأسفانه کم کاری بازیکنان به ویژه در مرکز زمین موجب شد، تیم حریف توپ را از ما بگیرد و از فضاها استفاده کرده و به گل دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه از اینکه بازیکنان تیم صبا بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کردند، ناراحت هستم، خاطرنشان کرد: روی گل سوم هم همین اتفاق افتاد؛ محمد دبیر روی زمین افتاده بود. بازیکنان صبا شش پاس به یکدیگر دادند تا به گل رسیدند، اما متأسفانه توپ را به بیرون نزدند؛ بازیکنان ما به امید اینکه بازیکنان صبا توپ را به بیرون می‌زنند، بازی را رها کردند و این طبیعی بود که بازیکنان صبا به گل برسند.

فیروزی با بیان اینکه از بازیکنان تیم صنعت نفت راضی است، تصریح کرد: بچه‌ها تمام تلاش خود را به ویژه درنیمه دوم به کار گرفتند و با توجه به تغییر سیستمی که دادیم، توانستیم هجومی‌تر بازی کنیم. شرایط خوبی در حمله داشتیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم که اگر بازیکنانم از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردند، شاید الان نتیجه بازی این نبود.

وی درخصوص برنامه‌های خود در این بازی گفت: در ابتدای مسابقه بر روی ارزیابی تیم حریف بیشتر توجه داشتم، سپس می‌خواستم از فضاها استفاده و از نقاط ضعف حریف در خط دفاعی استفاده کنیم که نیمه دوم این کار را انجام دادیم، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: خیلی سخت است یک تیم سه گل بخورد و دوباره به بازی برگردد، آن هم تیمی مثل صنعت نفت که در شرایط خیلی بدی قرار گرفته است؛ تیم ما این ظرفیت را دارد و از بازی بعد سعی می‌کنیم، هجومی‌تر بازی کنیم.

وی افزود: وقتی یک تیم انتهای جدول است و می‌تواند دو گل از سه گل خورده را جبران کند، پس ما این توانایی را داریم و این تجربه خوبی برای ما شد که در بازی‌های آینده از ابتدا تا انتهای مسابقه هجومی بازی کنیم و بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

فیروزی بار دیگر با انتقاد از عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنان صبای قم ابراز داشت: ما نباید بازی را می‌باختیم و این باخت عادلانه نبود؛ روی صحنه گل سوم بازیکن ما روی زمین افتاده بود و در صحنه گل نخست نیز بازیکن تیم ما به علت مصدومیت بیرون بود.

وی در ارتباط با بازی‌های آینده تیم صنعت نفت گفت: ما محکوم به گرفتن امتیازاتی هستیم که در این فصل از دست داده‌ایم و هیچ راهی جز این نداریم؛ وقتی ما در قم جرأت کردیم در مقابل تیم صبا تهاجمی بازی کنیم، در آبادان و در بازی‌های بعدی نیز این روش را تکرار می‌کنیم تا بتوانیم گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اذعان کرد: من با این بازی که در این مسابقه از بازیکنان صنعت نفت دیدم، به این تیم خیلی امیدوار شدم، البته یک سری ضعف‌ها بود که امیدواریم در آینده که فرصت بیشتری در اختیار داریم، بتوانیم این ضعف‌ها را برطرف کنیم؛ بازی بعدی ما درخانه است که بالطبع گرفتن سه امتیاز در خانه می‌تواند استارت خوبی برای سایر بازی‌های ما باشد.

وی در خصوص تیم صبا نیز گفت: صبا تیم خوبی است، اما باید در بخش‌های مختلف بازی به تکامل تاکتیکی کامل برسد؛ ما در نیمه دوم خیلی به تیم صبا فشار آوردیم که شاید کم‌تجربگی ما موجب شد نتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم؛ تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند، حرفه‌ای‌تر هستند و ممکن است از موقعیت‌هایی که امروز صبا به ما داد استفاده کرده و آنها را به گل تبدیل کنند.

فیروزی در پایان اضافه کرد: تیم صبا باید هم در حمله و هم در دفاع به تکامل تاکتیکی برسد تا بتواند یک تیم خوب به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

انتهای پیام/78010/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول