اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 2 میلیارد و 350 میلیون تومان برای کمک به پروژه‌های روستایی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: 2 میلیارد و 350 میلیون تومان برای کمک به اجرای پروژه‎های روستایی استان بوشهر اختصاص می‎یابد.

اختصاص 2 میلیارد و 350 میلیون تومان برای کمک به پروژه‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در روستاها اظهار داشت: این مبلغ علاوه بر اعتباراتی است که از پیش به این پروژه‎ها اختصاص یافته و با هدف تسریع در تکمیل پروژه‎هاست.

وی اضافه کرد: استان بوشهر خزانه کشور است و باید ثبات و امنیت داشته باشد و در صورت نبود امنیت در این استان امنیت کشور نیز به خطر می‎افتد.

حسنوند با بیان اینکه استان بوشهر در مسیر پروژه‎های بزرگ است، ادامه داد: باید با برنامه زمان‌بندی مشخص مصوبات مربوط به روستاها را اجرایی کنیم و با همه محدودیت‎های اعتباری که در استان داریم تلاش می‎کنیم هرچه سریع‎تر این پروژه‎ها را به اتمام برسانیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: همه ما نماینده دولتیم و اگر دستگاهی مصوبه دولت را اجرا نکند به معنی عدم همکاری با دولت است و ما نیز با آن‌ها همکاری نمی‎کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به اقداماتی که در روستاها انجام شده و در حال انجام است، تلاش می‎کنیم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

شاپور رستمی بیان کرد: باید با ایجاد امکانات رفاهی، اشتغال مناسب و اجرای پروژه‎های عمرانی نگذاریم روستاییان به شهرها مهاجرت کنند.

وی یادآور شد: همانگونه که در روستاها به دنبال اجرای پروژه‎های عمرانی هستیم باید ایجاد فرصت‎های شغلی را نیز مد نظر قرار دهیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در ارتباط با مسکن مهر گفت: تسهیلاتی که برای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده کم است و باید افزایش یابد.

رستمی بر ایجاد زیرساخت‎های لازم اجتماعی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی و همچنین پیش‌بینی فضاهای مذهبی و آموزشی در پروژه‎های مسکن مهر در استان بوشهر تاکید کرد.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول