اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

کمک 26 میلیون ریالی خیرین طارمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از کمک 26 میلیون ریالی خیرین به خانواده‌های مددجوی طارمی خبر داد.

کمک 26 میلیون ریالی خیرین طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خیرین طارمی در اقدامی خداپسندانه با اهدای کمک‌هایی در قالب لوازم خانگی به مددجویان طارمی کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در قالب کمک مذکور پنج دستگاه بخاری نفتی و گازی به خانواده‌های مددجوی طارمی اهدا شد، اضافه کرد: ارزش این تعداد بخاری 7 میلیون و 200 هزار ریال بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم همچنین به اهدای چهار تخته فرش نیز اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این فرش‌ها 11 میلیون ریال است.

وی در ادامه از دیگر کالاهای اهدا شده توسط خیرین را دو دستگاه جارو برقی اعلام کرد و گفت: ارزش جاروبرقی‌های مذکور نیز 2 میلیون ریال برآورد شده است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر کالاهای اهدا شده از سوی خیرین از قبیل تخت خواب، کمد کودک و ... افزود: ارزش این کالاها نیز 4 میلیون و 300 هزار ریال تخمین زده شده است.

وی اهدای پنج کپسول گاز را نیز از دیگر کمک‌های اهدایی خیرین به مددجویان طارمی عنوان کرد و افزود: با برآورد صورت گرفته ارزش ریالی این کپسول‌ها یک میلیون و 750 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در ادامه به مجموع کمک‌های اهدا شده نیز اشاره داشت و گفت: در مجموع خیرین طارمی 26 میلیون و 250 هزار ریال به صورت غیر نقدی به مددجویان این شهرستان کمک کردند.

انتهای پیام/73005/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول