اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه گذتشه صورت گرفت

کمک یک میلیارد ریالی بهزیستی کرمان به نیازمندان

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: یک میلیارد و 999 میلیون و 167 هزار و 747 ریال از سوی اداره کل بهزیستی طی 9 ماهه گذشته به افراد نیازمند در استان کرمان پرداخت شده است.

کمک یک میلیارد ریالی بهزیستی کرمان به نیازمندان

محمود حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بررسی و تجزیه و تحلیل فرم‌های نظرسنجی مراجعان به ستاد مرکزی بهزیستی در 9 ماه گذشته نشان‌دهنده رضایتمندی بخش زیادی از افرادی است که به بهزیستی استان کرمان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: همان‌گونه که انتظار می‌رفت فعالیت شبانه‌روزی و پیگیری‌های دلسوزانه مددکاران شاغل در دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت نسبت به رفع مشکلات مراجعان و همکاری بسیار خوب معاونان و کارشناسان ستادی با این دو واحد و از همه مهم‌تر پشتیبانی‌های مدیرکل بهزیستی موجب شده تا این اتفاق مبارک پر رنگ‌تر از گذشته خود را نشان دهد.

حدادیان بیان کرد: گزارش‌گیری روزانه مدیرکل بهزیستی از فعالیت‌های دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت و همچنین پیگیری تصادفی امور انجام شده نسبت به رفع مشکل تعدادی از مراجعان را از طریق برقراری تماس تلفنی با وی از سوی مدیرکل بهزیستی را از نقاط قوت این واحدها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: 781 میلیون و 507 هزار و 27 ریال در قالب کمک موردی به معلولان زیر پوشش و مبلغ 272 میلیون و 560 ریال طی 9 ماهه گذشته به خانواده‌های زیر پوشش که به این دو واحد مراجعه کرده‌اند پس از بررسی‌های مددکاری و انجام بازدید منزل در چارچوب قانون پرداخت شده است.

حدادیان عنوان کرد: یک میلیارد و 999 میلیون و 167 هزار و 747 ریال از محل مساعدت به نیازمندان طی 9 ماهه گذشته به افراد نیازمند در استان کرمان از سوی بهزیستی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد 960 قطعه بلیت اتوبوس برای افراد در راه مانده و یا نیازمند به مراجعه به دیگر شهرها تهیه شده و رسیدگی به 341 فقره نامه ارجاعی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی، استانداری، نمایندگان مردم در مجلس و تعیین تکلیف نهایی این نامه‌ها نیز در همین مدت انجام شده است.

وی معرفی 70 مددجوی مراجعه‌کننده به بانک برای دریافت تسهیلات فوری قرض‌الحسنه، پیگیری امور 2 هزار و  879 نفر از مراجعان در معاونت‌های تخصصی اداره کل، معرفی و اسکان 550 مراجعه‌کننده مددجو به مهمانسرای طرف قرارداد برای اسکان تا رفع مشکل در مرکز استان کرمان را از دیگر فعالیت‌های میز خدمت و دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی اعلام کرد.

حدادیان برنامه‌ریزی برای انجام 22 جلسه ملاقات عمومی مدیرکل بهزیستی و پذیرش 2 هزار و 879 نفر متقاضی شرکت در این برنامه و ملاقات با مدیرکل بهزیستی را از دیگر برنامه‌های انجام شده دراین واحدها اعلام کرد.

انتهای پیام/2446/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول