اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات جلسات شبانه دولت به روایت مصباحی‌‌مقدم‌

کمک کالایی دولت به اقشار ضعیف‌/‌ توقف ‌استیضاح وزیر با برکناری مرتضوی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اگر سعید مرتضوی کنار رود استیضاح وزیر کار انجام نمی‌شود.

کمک کالایی دولت به اقشار ضعیف‌/‌ توقف ‌استیضاح وزیر با برکناری مرتضوی

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به جلسات شبانه دولت و مجلس اظهار کرد: ارزیابی بنده از این جلسات مثبت است.

* خبر خوش مجلس به مردم

وی در ادامه با اشاره به یکی از راهکارهای مجلسی‌ها به دولت برای اقشار متوسط به پائین کشور گفت: شاید بتوان گفت یکی از خبرهای خوش عجالتا مسئله یک بار پرداخت کمک به خانواده‌های متوسط به پائین جامعه به صورت کالایی است که این پیشنهاد از سوی مجلس به دولت اعلام شده و در جلسات شبانه نیز مطرح شده است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در جلسه شنبه شب مجلس و دولت در این ‌ارتباط‌ با دولت به توافق می‌رسیم و سخنگوی دولت جزئیات آن را اعلام می‌کند.

* مرتضوی کنار رود وزیر کار استیضاح نمی‌شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به طرح استیضاح وزیر کار اذعان داشت: بالاخره مجلس با توجه به تخلفات زیاد دولت بر روی استیضاح اصرار ورزید. البته قطعا اگر مرتضوی کنار رود استیضاح وزیر کار انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/70003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول