اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیرجند:

تضعیف بنیان خانواده مهم‌ترین حربه جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیرجند گفت:‌ تضعیف بنیان خانواده مهم‌ترین تهدید و حربه دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی است.

تضعیف بنیان خانواده مهم‌ترین حربه جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در همایش تحکیم بنیان خانواده که در محل فرمانداری بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اندیشی، گردهمایی و تبادل نظر در ارتباط با نقاط قوت و ضعف جامعه یکی از اهداف بزرگداشت دهه فجر به شمار می‌رود.

دشمن در جنگ نظامی علیه ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

وی با بیان اینکه شناخت تهدیدات دشمن در عصر حاضر یک ضرورت است، ادامه داد: با این هم‌اندیشی‌ها و گردهمایی‌ها می‌توانیم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی داشته باشم.

سرپرست فرمانداری بیرجند بیان داشت: با نگاهی گذرا و اجمالی به مطبوعات و رسانه‌های داخلی و خارجی درمی‌یابیم که دشمن در چهار محور تهدید نظامی، جنگ به تمام معنای اقتصادی، تفرقه‌اندازی و حکومت کردن بر کشورها و براندازی بنیان خانواده‌ها علیه نظام اسلامی حرکت می‌کند.

تناکی از تهدید نظامی به عنوان نخستین محور تهدید دشمن علیه نظام اسلامی یاد کرد و افزود: دشمن در این زمینه هیچ غلطی نکرده و نمی‌کند و نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام بزند.

حفظ وحدت شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» را بی اثر می‌کند

وی با اشاره به اینکه جنگ به تمام معنای اقتصادی (تحریم‌های اقتصادی) دومین تهدید دشمن علیه انقلامان محسوب می‌شود، تصریح کرد: تمام سیستم‌های اداری و نهادها با مقوله اقتصاد سر و کار دارند ولی در سال‌های اخیر به سمت بی‌برنامگی رفتیم از طرفی دشمن در جنگ اقتصادی هرگز موفق نخواهد شد چرا که ملت همیشه بیدار و تبعیت محض از فرمایشات رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی دارند.

سرپرست فرمانداری بیرجند، تفرقه‌اندازی و حکومت کردن بر کشورها را به عنوان سومین تهدید دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وحدت اسلامی ملت در حقیقت این تهدید دشمن را خود به خود باطل و بیهوده می‌کند.

توجه به فرهنگ‌های اسلامی ضرورتی برای موفقیت در جنگ نرم

تناکی با بیان اینکه براندازی بنیان خانواده‌ها به عنوان چهارمین و مهم‌ترین تهدید فعلی دشمن علیه نظام اسلامی است، اضافه کرد: امروزه دشمن با نشانه رفتن بنیان خانواده‌ها و تضعیف این بنیان به عنوان رکن اساسی جامعه با رواج اعتیاد و مواد مخدر، بدحجابی و بی‌بندوباری درصدد رسیدن به اهداف شوم خود و براندازی نظام اسلامی است.

وی توجه به فرهنگ‌های اسلامی، تاسی از اهل بیت(ع)، ولایت‌مداری و الگوبرداری از سیره و منش ائمه اطهار(ع) را از عوامل موفقیت مردم و خانواده‌ها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول