اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیرجند:

سرسوزنی حق خروج از مسیر انقلاب را نداریم

خبرگزاری فارس:‌ سرپرست فرمانداری بیرجند در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر فعالیت جریانی خاص در استان گفت: همه ما در حضور شهیدان و خانواده آنان هستیم و به اندازه سرسوزنی اجازه خروج از مسیر انقلاب و نظام را نداریم.

سرسوزنی حق خروج از مسیر انقلاب را نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر تناکی ظهر امروز در دیدار سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی با سرپرست فرمانداری بیرجند اظهار کرد: یکی از خدمات شایسته دولت در استان، گازرسانی بود که در کمتر از یک سال بخش اعظمی از بیرجند را پوشش داد.

وی با بیان اینکه خدمات کم‌نظیری در چند سال اخیر در کشور به ویژه استان خراسان جنوبی انجام شده است، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت، رسالت رسانه‌هاست.

* در حضور شهیدان اجازه خروج از مسیر انقلاب به اندازه سر سوزن را نداریم

سرپرست فرمانداری بیرجند که حدود سه هفته پیش به این سمت منصوب شده است، خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها شد.

تناکی با بیان اینکه همه ما در حضور شهیدان و خانواده آنان هستیم و اجازه خروج از مسیر انقلاب و نظام حتی به اندازه سر سوزن را نداریم، تأکید کرد: بنده اگر جایی خدای نکرده موردی دیدم با آن برخورد می‌کنم.

وی با تقدیر از تعامل خبرگزاری فارس با مجموعه فرمانداری بیرجند یادآور شد: مهم‌ترین برنامه آینده کشور انتخابات است که باید همه تلاش کنند، انتخابات بهتر از گذشته برگزار شود.

* رشد 500 درصدی اخبار خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز با تبریک انتصاب تناکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بیرجند اظهار کرد: خبرگزاری فارس در استان به مانند همیشه آماده اطلاع‌رسانی اخبار شهرستان به ویژه فرمانداری است.

احسان مداح با بیان اینکه خدمات دولت به ویژه در سال‌های 84 تا 88 هرگز از ذهن مردم این منطقه خارج نمی‌شود، گفت: تعریف از مسئولان و دستگاه‌هایی اجرایی در استان به معنی اینکه انتقادی نمی‌شود بر آنان داشت، نیست.

وی از رشد 500 درصدی اخبار خروجی فارس در استان خبر داد و تأکید کرد: به اذعان بسیاری از مسئولان، اصحاب خبر و روابط عمومی به لحاظ کمی و کیفی خبرگزاری، اول استان هستیم.

* افتتاح چهار دفتری خبری در بیرجند

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی از افتتاح چهار دفتر خبری در بیرجند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امروز این رسانه در سراسر استان نمایندگانی دارد که به پوشش اخبار مشغولند.

  مداح با بیان اینکه در هفتمین سال تاسیس سرپرستی خبرگزاری فارس در استان هستیم، افزود: سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در این مدت پنج سال سرپرستی برتر کشور شده است.

وی افزود: همه این توفیقات را در مرحله نخست لطف الهی و در قدم بعدی حاصل تلاش خبرنگاران و تعامل مدیران و روابط عمومی‌ها می‌دانیم.

مداح اضافه کرد: البته این توفیقات در حالی به دست آمده که طی هفت سال از فعالیت خبرگزاری فارس در استان مسئولان استانی به ویژه مسئولان فرهنگی یک ریال به این رسانه کمک نکرده‌اند و این رسانه با استقلال کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/2248/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول