اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از جلسه معارفه شهردار بیرجند/

رشید: هیچ گزینه‌ای را برای شهرداری به شورای شهر تحمیل نکردم

خبرگزاری فارس: جلسه معارفه شهردار جدید بیرجند با حواشی خواندنی همراه بود که تاکید استاندار خراسان جنوبی بر عدم دخالت در تصمیمات شورای شهر یکی از این موارد است.

رشید: هیچ گزینه‌ای را برای شهرداری به شورای شهر تحمیل نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در این مراسم که با حضور گسترده مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی استان و اعضای شورای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: برای انتخاب شهردار هیچ گزینه و عقیده‌ای را به شورای شهر تحمیل نکردم.

وی با رد برخی حواشی مطرح برای انتخاب شهردار جدید بیرجند که پیش از این مسئولیت شهرداری نیشابور را به عهده داشت، ادامه داد: اعضای شورای شهر عباسعلی مدیح را انتخاب و معرفی کردند و بنده هیچ شناختی از قبل از وی نداشتم.

حمایت از شورای شهر در حال انحلال

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ قصدی جز خدمت ندارم، یادآور شد: وقتی وارد مسئولیت اجرایی استان شدم شورای شهر وضعیت مناسبی نداشت و در حال انحلال بود که با توجه ویژه‌ای که به این مسئله شد شاهد فعالیت شورای شهر بودیم.

فعالیت باندی اشتباه است

رشید افزود: باید همه مسئولان خدمت به مردم را افتخار خود بدانند و در این راه حرکت باندی اشتباه است بلکه باید به صورت گروهی و تیمی عمل کنیم.

کج‌سلیقه‌اید که فرماندار بیرجند را دعوت نکردید

وی با انتقاد از عدم حضور فرماندار بیرجند در این جلسه گفت: چقدر کج‌سلیقه‌اید که فرماندار را به این جلسه دعوت نکرده‌اید که حاضران دلیل عدم حضور فرماندار بیرجند را حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان کردند.

آقای شهردار فرصت برای حرف زدن زیاد دارید

استاندار خراسان جنوبی خطاب به شهردار جدید بیرجند گفت: فرصت برای حرف زدن زیاد دارید و نیاز نیست همه سخنان را در این جلسه بزنید.

دفاع شهردار جدید بیرجند از فعالیت خود در شهرداری نیشابور

عباسعلی مدیح شهردار جدید بیرجند نیز در این جلسه به گوشه‌ای از کارنامه خود در شهرداری نیشابور اشاره کرد و اذعان داشت: شهرداری نیشابور در شش مولفه در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد که یکی از این مولفه‌ها افزایش سرانه فضای سبز بود.

انتهای پیام/6004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول