اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیرجند:

دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیرجند گفت: دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است.

دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در جمع بانوان بیرجند اظهار داشت: وظیفه دستگاه‌های اجرایی و کارگروه بانوان و خانواده به عنوان نهاد اصلی این است که در راستای اهداف انقلاب با برپایی مراسم و جلسات و جشن‌ها کار ماندگار و تاثیرگزار در مراسم دهه فجر داشته باشند.

وی افزود: دشمن با پخش صحنه‌های قتل و غارت مسلمانان و آتش زدن قرآن می‌خواهد به جهانیان بگوید که عاقبت اسلام و مسلمین اینگونه است، ولی غافل از اینکه با این اقدامات به مسلمان می‌فهماند که اسلام زنده و آرمان مسلمان فراتر از ترس و واهمه از آنان است.

سرپرست فرمانداری بیرجند گفت: دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است.

تناکی با اشاره به حسن تصادف هفته وحدت با دهه فجر گفت: این امر سبب شده تا وحدت بین مسلمان بیش از پیش ادامه یابد و طبق گفته امام راحل رمز پیروزی اسلام وحدت بین مسلمان است.

این مسئول با اشاره به اینکه شناخت دشمن و مردمی کردن برنامه‌ها از مهم‌ترین مسائل و برنامه‌های دهه فجر است، افزود: هنر این است که ادارات در راستای توطئه دشمن و شناساندن آنها به مردم تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری بیرجند تصریح کرد: در راس برنامه‌ریزی دهه فجر و سایر مناسبت‌ها توجه به جوانان و ارزش‌های دینی مردم است و باید محوریت برنامه‌ها با نسل جوان باشد.

تناکی اضافه کرد: کارگروه آموزشی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در دستگاههای اجرایی شهرستان، غبارروبی مزار شهدا، جشن کودک و انقلاب، کارگاه آموزشی نشاط اجتماعی ویِژه بانوان سرپرست خانوار در کانون‌ها، مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده معزز شهدا و کارگاه اموزشی ویژه زنان روستایی و برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی دهه فجر است.

وی نمایشگاه عکس انقلاب، تهیه بروشور زنان مبارز انقلاب، جشنواره نقاشی، برگزاری گفتمان دانش‌آموزی و طلاب، همایش سبک زندگی، مصاحبه با بانوان موفق، برگزاری نشست و بیان خاطرات انقلاب، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده، قرائت اسامی شهدای انقلاب بعد از نواختن زنگ ایثار در مدارس و بازدید از تعاونی‌های فعال بانوان را دیگر برنامه‌های پیشنهادی این دهه عنوان کرد.

انتهای پیام /69011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول