اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند خبر داد

کاروان سلامت انقلاب به روستاهای بیرجند رسید/ ویزیت رایگان بیماران

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: کاروان سلامت اعزام شده به این روستاها با ویزیت و داروی رایگان به 66 نفر از اهالی روستاهای بیرجند به آنها خدمت‌رسانی کردند.

کاروان سلامت انقلاب به روستاهای بیرجند رسید/ ویزیت رایگان بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی ظهر امروز به مناسبت دهه فجر به خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمامی صحنه‌ها و با حضور در مناطق محروم به نیازمندان و محرومان در راستای اهداف این نهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از حضور کاروان سلامت در روستاهای شیخ‌آباد و گلوک خبر داد و افزود: این کاروان سلامت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم با یک پزشک، یک پرستار و دو داوطلب به این مناطق اعزام شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند با اشاره به اینکه خدمات متعددی در این کاروان به مردم روستا ارائه شده است، تصریح کرد: کاروان سلامت اعزام شده به این روستاها با ویزیت و داروی رایگان به 66 نفر از اهالی این روستاها به آنها خدمت‌رسانی کرده‌اند.

لطیفی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون این دومین کاروان سلامت است که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر بیرجند برگزار شده است.

انتهای پیام/69005/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول