اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیرجند:

بی‌بصیرتی‌ عامل اصلی عدم وحدت در جامعه است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیرجند یکی از عوامل اصلی عدم وحدت در جامعه امروزی را بی‌بصیرتی‌ گروه کوچکی از مردم بیان کرد.

بی‌بصیرتی‌ عامل اصلی عدم وحدت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌اکبر تناکی در نشست کارگروه بانوان و خانواده شهرستان بیرجند که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بی‌بصیرتی‌های جمعی عامل اصلی عدم وحدت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید به صورت دسته جمعی و گروهی باشد، افزود: سخنرانان برنامه باید شناخت دشمن و توطئه‌های آنان را سرلوحه مطالب خود قرار دهند و موضوع بحث خود را آسیب‌شناسی جامعه و عملکرد افراد بعد از پیروزی انقلاب قرار دهند. 

سرپرست فرمانداری بیرجند تصریح کرد: در جلسات و مراسمی که به صورت متفرقه در سطح شهر به مناسبت دهه فجر برپا می‌شود باید از وصیت‌نامه امام راحل که دنیایی از مطالب و نکته در آن نهفته است برداشت و ترویج کرد.

تناکی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن باید در رأس برنامه‌های اجرایی دهه فجر باشد، ادامه داد: در جلسات و مراسم دهه فجر باید از مسئله مهم انتخابات گفته شود و به‌کارگیری پلاکاردها و شعارهایی با عنوان ناراحتی از توهین به پیامبر اعظم (ص) در راهپیمایی 22 بهمن بر معنوی بودن این تجمع عظیم می‌افزاید.

وی گفت: جلساتی با واحدهای فعال و مسئولان هیئت‌ها با محوریت دهه فجر باید در مرکز استان برگزار شود.

انتهای پیام/69011/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول