اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بیرجند:

تعامل با استاندار خواسته ما از شهردار بیرجند است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بیرجند به بیان برخی توقعات این مجموعه از شهردار جدید پرداخت و گفت: تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه استاندار و معاونان استانداری خواسته جدی ما است.

تعامل با استاندار خواسته ما از شهردار بیرجند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا زنگویی یکشنبه ‌شب در مراسم معارفه شهردار جدید بیرجند ضمن قدردانی از خدمات سرپرست شهرداری طی دو ماه اخیر اظهار داشت: در این مدت اقدامات مهمی در پرداخت معوقات کارکنان شهرداری و تسریع در روند پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است.

وی اقدامات صورت گرفته در این مدت را بیش از حد انتظار توصیف کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته قابل ستایش است.

برای شهرداری بیرجند گزینه‌های بومی زیادی مدنظر بودند

رئیس شورای شهر بیرجند به چگونگی انتخاب شهردار جدید پرداخت و افزود: گزینه‌های بومی و غیر بومی زیادی مورد نظر شورای شهر برای تصدی این پست بود که در انتها عباسعلی مدیح به عنوان گزینه مورد نظر شورای شهر معرفی شد.

زنگویی ادامه داد: شهردار بیرجند که از سوی وزارت کشور نیز مورد تایید قرار گرفته سابقه حضور در دو دوره شورای اسلامی را دارد همچنین پیش از این به عنوان شهردار نیشابور خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود داشته که با رای قاطع اعضای شورای شهر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه مدت زیادی تا پایان فعالیت دوره شورای شهر باقی نمانده است، گفت: باید از تمام فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم و در این راه نباید کوتاهی صورت پذیرد.

سازماندهی نظام اداری شهرداری خواسته اعضای شورای شهر است

رئیس شورای شهر بیرجند به بیان برخی توقعات این مجموعه از شهردار جدید پرداخت و افزود: تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه استاندار و معاونان استانداری، ساماندهی نظام اداری و اجرایی شهرداری و سازمان‌های وابسته برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم و رعایت حرمت شهروندان و پاسخگویی مناسب به آنها از جمله این توقعات است.

زنگویی ادامه داد: روان‌سازی روند پاسخگویی به شهروندان به ویژه استعلامات و حذف مراحل زاید از دیگر خواسته‌های اعضای شورای شهر از شهردار جدید است.

این مسئول تصریح کرد: باید به پتانسیل نیروی انسانی در شهرداری توجه ویژه داشت چرا که نیروی انسانی یکی از منابع اصلی مجموعه‌های اجرایی است.

باید ترسیم جدیدی از آینده عمرانی بیرجند صورت گیرد

رئیس شورای شهر بیرجند پیگیری برای اتمام پروژه‌های شهرداری را از توقعات اصلی اعضای شورای شهر از شهردار جدید عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به پتانسیل‌های مالی قابل جذب باید اقداماتی در راستای تقویت اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری صورت گیرد.

زنگویی در پایان اذعان داشت: باید ترسیم جدیدی از آینده عمرانی بیرجند صورت گیرد تا در آینده در این بخش دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/69004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول