اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

انقلاب اسلامی بدون اتکاء به شرق و غرب پیروز شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تاریخ نشان می‌دهد هیچ خیزشی در عصر معاصر بدون اتکاء به شرق و غرب نتوانسته به پیروزی برسد و ادامه حیات بدهد در حالی که انقلاب اسلامی ایران توانست بدون اتکاء به آن‌ها به منصه ظهور برسد.

انقلاب اسلامی بدون اتکاء به شرق و غرب پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در سفر به سربیشه با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد، اظهار کرد: محصول خون شهدا توسعه ارزش‌های انسانی و اسلامی و نیز بیداری اسلامی است که امروز با الگوگیری از ایران اسلامی در دنیا به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی همواره همزاد انقلاب اسلامی بوده که این خود می‌‌تواند به عنوان یک فرصت برای شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی محسوب شود.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تکیه بر قرآن بود

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنانکه تمامی مولفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران از دل تهدیدات و فشارها به دست آمده این امر نیز می‌‌تواند خود منشاء اثرات مطلوبی برای ایران اسلامی باشد.

رشید با اشاره به اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دنیا گفت: بصیرت، همراهی و تبعیت مردم از ولایت فقیه این اقتدار و شوکت را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: رمز پیروزی، ثبات و بقای انقلاب اسلامی ایران تکیه بر قرآن، وحی و تعالیم حیات‌بخش اسلامی است.

انفجار نور انقلاب اسلامی ایران تمام دنیا را فرا گرفته است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تفاوت اساسی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌‌ها در دنیا افزود: تاریخ نشان می‌دهد هیچ خیزشی در عصر معاصر بدون اتکاء به شرق و غرب نتوانسته به پیروزی برسد و ادامه حیات بدهد در حالی که انقلاب اسلامی ایران بدون اتکاء به شرق و غرب به منصه ظهور رسید و با اتکاء به قرآن و وحی عزتمندانه به حیات خود ادامه می‌د‌هد.

رشید به تفاوت ایران اسلامی با کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه اشاره و اظهار کرد: در این کشورها که ظاهری اسلامی دارند تفکرات غربی و اسلام آمریکایی حاکم است در حالی که در ایران اسلامی امام خمینی(ره) به عنوان مجدد اسلام ناب محمدی در عصر معاصر ارزش‌های الهی و اسلامی را در دنیا احیاء کرد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری‌های پیامبرگونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تفکر ناب حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی جهانی شده و همانگونه که امام راحل عزیر فرمودند انفجار نور انقلاب اسلامی ایران تمام دنیا را فرا گرفته است.

انتهای پیام/2248/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول