اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

حماسه 9 دی انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: حماسه نهم دی‌ماه، انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از قرآن، اسلام و به ویژه ولایت فقیه بود.

حماسه 9 دی انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در پیامی به مناسبت 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که همواره تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: در نهم دی‌ماه 88 جهانیان به عینه دیدند که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی در این پیام تاکید کرد: ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی‌ماه، بار دیگر نشان دادند که همواره پشتیبان آرمان‌های والای انقلاب و ولایت فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند که میراث خون صدها هزار شهید پایمال شود.‏

رشید اضافه کرد: حماسه نهم دی‌ماه، انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از قرآن، اسلام و به ویژه ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه در روز 9 دی ملت توانستند با بصیرت و عشق به ولایت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و در مقابل تهاجمات و ناتوی فرهنگی دشمنان، نسل جوان جامعه را بیمه کنند، افزود: ملت آگاه، بصیر و شجاع ایران اسلامی در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند و با مشت‌های گره کرده، اوج نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران و بی‌بصیرتان ظاهربین اعلام کردند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و به‌یادماندنی، از مردم متدین، فهیم و همیشه در صحنه خراسان جنوبی خواست بار دیگر با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و همه شهدای والامقام انقلاب تجدید پیمان کرده و با حضور در مراسمی که به این مناسبت برگزار می‌شود، اوج نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران و بی‌بصیرتان اعلام کنند.

انتهای پیام/2248/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول