اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

جوانان به خاطر اشتباهات برخی مدیران بدبین شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر یکی از مسئولان اشتباهی کند بقیه هم به خاطر اشتباه او بدنام می‌شوند، گفت: این تفاوت‌ها به این شکل سبب افکار نادرست در میان جوانان شده است.

جوانان به خاطر اشتباهات برخی مدیران بدبین شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده ظهر امروز در همایش گفتمان انقلاب و جوان در بیرجند اظهار کرد: جوانان ما در زمان جنگ و جبهه سینه سپهر کرده و با ایمان و کم‌توقع بودند و برای نیروی ایمان می‌جنگیدند.

وی ادامه داد: ولی برخی از جوانان امروز با ضعیف شدن قدرت ایمانشان خواهان فراهم شدن تمامی امکانات هستند.

شیوه پرورش جوانان را باید بر مدار مهربانی قرار دهیم

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمن با آرمان‌های ایمانی ایستادگی کرد، افزود: بی‌‌توجهی به مسائل دینی سبب کم شدن دین‌باوری در میان جوانان می‌شود.

اسدزاده بزرگ‌ترین قدم برای بالابردن سطح معنویت در جوانان را خانواده دانست و متذکر شد: تقویت بعد پرورشی جوانان تنها در مدرسه فراهم نمی‌شود بلکه باید روش‌های تربیتی قوی گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه پرورش جوانان را باید بر مدار مهربانی قرار دهیم، تصریح کرد: با گذاشتن راه روشن پیش روی جوانان و برخورد درست با آنها باید در تکمیل شخصیت آنها کمک کنیم.

برخی مسئولان به خاطر اشتباه عده‌ای دیگر از مدیران بدنام می‌شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر یکی از مسئولان اشتباهی کند بقیه هم به خاطر اشتباه او بدنام می‌شوند، ادامه داد: این تفاوت‌ها به این شکل سبب افکار نادرست در میان جوانان شده است.

اسدزاده همچنین در جمع پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) با تاکید بر ارائه خدمات عادلانه به مردم تاکید کرد: تبعیض در خدمات‌دهی مراکز درمانی پذیرفتنی نیست.

وی که گویا به شدت از برخی برخوردها در مراکز درمانی نگران شده بود، افزود: برخی پرستاران با بیماران طلبکارانه سخن می‌گویند.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول