اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار خراسان جنوبی

نخستین بخشدار شاسکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: حسن علیزاده طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی به عنوان نخستین بخشدار شاسکوه از توابع شهرستان زیرکوه معرفی شد.

نخستین بخشدار شاسکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مقام عالی دولت در استان در مراسم معرفی نخستین بخشدار شاسکوه از توابع شهرستان زیرکوه اظهار کرد: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به خراسان جنوبی در تقسیمات کشوری شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

قهرمان رشید ارتقای هر منطقه را فتح بابی برای خدمت بیشتر به مسئولان دانست و افزود: با ارتقای این بخش، مسئولان باید وقت و زمان بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه صرف کنند.

وی به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی، تولد دوباره ارزش‌های اسلامی، انسانی و ایرانی است که توسط مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی به وجود آمد.

استاندار خراسان جنوبی به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان نظام و انقلاب در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: پس از انتخابات سال 88 که به عنوان سالم‌ترین انتخابات، نماد و نمود دموکراسی واقعی در دنیا بود، دشمن تلاش کرد مشارکت بی‌نظیر مردم در انتخابات را به چالش بکشاند.

انتهای پیام/2248/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول