اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

حماسه 9 دی سیلی محکمی به دشمنان نظام بود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه تاریخی 9 دی سیلی محکمی به اهداف دشمن زدند.

حماسه 9 دی سیلی محکمی به دشمنان نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید چهارشنبه‌شب در سفر به شهرستان تازه تاسیس زیرکوه در جمع مردم و مسئولان شاسکوه با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: نظام سلطه با استفاده از متحجرین منطقه، اجانب و عمال داخلی سعی داشت تا انقلاب اسلامی ایران را با چالشی جدی مواجه کند ولی حماسه 9 دی، سیلی محکمی به این اهداف دشمن زد.

وی ادامه داد: این فتنه عظیم و پیچیده با لطف و عنایت خداوند، رهبری‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیروی هوشمندانه مردم از ولایت فقیه نقش بر آب شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: دشمن مجدداً در تلاش است تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند، از این رو لازم است که همه مردم و مسئولان با حفظ هوشیاری و بصیرت در تمامی عرصه‌ها و لحظه‌ها، آماده مقابله با دشمن باشند.

رشید بر حفظ وحدت و همدلی تاکید کرد و افزود: در شرایط فعلی که دشمن تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف در ایران را نشانه گرفته است، حفظ وحدت و پرهیز از عوامل تفرقه می‌تواند راهکار بسیار مناسبی در این زمینه باشد.

وی انقلاب اسلامی ایران را نهضت الهی برشمرد و یادآور شد: تفکر ناب انقلاب اسلامی، نجات‌دهنده تمامی بشریت است چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیاری از نهضت‌های اسلامی در کشورهای لبنان و فلسطین در حال اضمحلال بودند که پیروزی انقلاب اسلامی به آنان جان تازه‌ای بخشید.

پیش از این مراسم نیز ساختمان بخشداری شاسکوه با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به شهرستان زیرکوه، در روستای اردکول از توابع بخش مرکزی شهرستان زیرکوه حضور یافت.

قهرمان رشید در بدو ورود به این روستا در مزار شهدای این روستا حاضر شد و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد و سپس از چندین واحد مسکونی بازسازی شده که در زلزله سال 76 به طور کامل تخریب شده بود، بازدید کرد.

بازدید از قنوات روستا و اقامه نماز در حسینیه این روستا از برنامه‌های استاندار در روستای اردکول بود.

انتهای پیام/2248/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول