اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

رونق صادرات برای خراسان‌جنوبی حیاتی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رونق صادرات و توجه ویژه به مباحث اقتصادی در خراسان‌جنوبی دارای اهمیت حیاتی است.

رونق صادرات برای خراسان‌جنوبی حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 90 درصد توان مسئولان در خراسان‌جنوبی در راستای توسعه اقتصادی و رونق صادرات معطوف شده است.

* فراهم ساختن زیر‌ساخت‌ها در گمرکات دارای اهمیت خاصی است

وی ادامه داد: فراهم ساختن زیر‌ساخت‌های لازم در گمرکات خراسان‌جنوبی در همین راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: این مسئله در گمرک ماهیرود از اهمیت بیشتری برخوردار است که در این زمینه نقش سازمان‌هایی از قبیل استاندارد، تعزیرات حکومتی و گمرکات بسیار بارز است.

رشید تاکید کرد: در راستای رونق اقتصادی گمرکات خراسان‌جنوبی اگر مسئولان سازمان‌های مختلف با مشکل خاصی روبه‌رو هستند مراتب را به اطلاع برسانند تا در آینده برای کم‌کاری‌های احتمالی دلیل تراشی نداشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: توسعه اقتصاد منطقه رونق اشتغال و معیشت مردم را نیز در پی دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی در ارتباط با راه‌اندازی سالن تجاری و محوطه‌سازی گمرک ماهیرود گفت: گشایشات لازم در این زمینه باید انجام شود تا در دهه فجر شاهد راه‌اندازی این موارد باشیم.

رشید با اشاره به اینکه صادرات در خراسان‌جنوبی رو‌به رشد است، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های اقتصادی کشور شاهد رونق صادرات در منطقه هستیم که این امر نشان‌دهنده همت مسئولان است.

* تجارت خارجی قانونمند در خراسان‌جنوبی باید تقویت شود

وی با قدردانی از اجرای خوب طرح شبنم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار ادامه داد: تجارت خارجی قانونمند در خراسان‌جنوبی نیز در حال رشد است که باید تقویت شود.

استاندار خراسان‌جنوبی از عملکرد شرکت فرآورده‌های نفتی در راستای ارسال 500 هزار لیتر نفت به مناطق زلزله‌زده در ظرف مدت 24 ساعت بعد از وقوع زلزله خبر داد و ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید در رسیدگی به پرونده‌های ارسالی سریع‌تر عمل کند.

رشید خواستار اجرای به موقع مصوبات کمیسیون شد و افزود: مصوبات کمیسیون بسیار کارگشا و قاطع است که باید در اجرای آن حداکثر دقت صورت گیرد.

انتهای پیام/690011/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول