اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی انجام شد

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور اسدیه

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در چهارمین روز از دهه فجر ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور اسدیه افتتاح شد.

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور اسدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور اسدیه اظهار داشت: برای ایجاد روحیه معنوی و نشاط در بین دانشجویان فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی در این دانشگاه اجرا می‌شود.

مهدی ثقفی افزود: دانشجویان در 16 رشته کارشناسی در دانشگاه پیام نور اسدیه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 815 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد:  65 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی و مابقی غیر بومی هستند.

پذیرفته‌ شدن یک هزار و 615  نفر در دانشگاه پیام نور اسدیه

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی گفت: مجموع پذیرفته شدگان در دانشگاه پیام نور اسدیه یک‌هزار و 615 نفر هستند که از این تعداد یک‌هزار و 20 نفر در این دانشگاه ثبت‌نام و تشکیل پرونده داده‌اند.

ثقفی با اشاره به رشته‌های مورد نیاز این دانشگاه اذعان داشت: رشته‌های تربیت بدنی، گیاهان دارویی، فرش و مهندسی عمران از جمله رشته‌های مورد تقاضای این دانشگاه است.

این مسئول متذکر شد: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی حداقل دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور واحد اسدیه در دست پیگیری است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی اولویت‌های کاری و نیازمندی‌های این دانشگاه را توسعه همه جانبه کمی و کیفی امور برای تبدیل واحد به مرکز دانشگاهی، تدوین طرح توجیهی و تبدیل واحد به مرکز دانشگاهی بین‌الملل را از جمله اولویت‌های کاری این دانشگاه برشمرد.

ثقفی گفت: جذب نیروی انسانی اداری و هیئت علمی، افزایش پنج برابری سهمیه ارزاق دانشجویی، احداث خوابگاه خودگران دانشجویی و تقویت تشکل‌های دانشجویی از دیگر اولویت‌های کاری این دانشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69008/ن20‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول