اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

پرداخت تسهیلات از سوی بانک سپه بر اساس ضوابط

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید بانک سپه در پرداخت تسهیلات کشاورزی بر اساس ضوابط تعریف شده اقدام کند.

پرداخت تسهیلات از سوی بانک سپه بر اساس ضوابط

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد سه‌شنبه شب در جلسه توسعه کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: ضوابط بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه کشاورزی برای شعب بانک سپه نیز مفروض است.

وی با بیان اینکه پرداخت وام هفت درصد به کشاورزان از برنامه‌های دولت برای توسعه بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: باید برای پرداخت این تسهیلات بانک‌های عامل اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار زنجان با اشاره به ضوابط تعریف شده برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان یادآور شد: باید مطابق ضوابط این تسهیلات پرداخت شود.

وی ادامه داد: در صورت داشتن مدارک لازم برای ضوابط جدید از سوی بانک سپه بررسی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود و مطابق قانون اقدامات انجام می‌شود.

* سهم بانک سپه از پرداخت تسهیلات قابل ذکر است

رئوفی‌نژاد سهم بانک سپه برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان را قابل ذکر عنوان کرد و گفت: نباید اعمال سلیقه موجب عدم ارائه تسهیلات به کشاورزان شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد تسهیلات کشاورزی استان باید از طریق بانک سپه ارائه شود، افزود: باید در این زمینه هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

استاندار زنجان با اشاره به ابلاغ ارائه 121 میلیارد تومان از سوی بانک کشاورزی به کشاورزان تصریح کرد: تاکنون 100 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه باید به پرونده‌های موجود در نزد بانک‌ها رسیدگی شود، افزود: تا ابلاغ سهم جدید اعتبارات، پرونده‌های جدید از سوی بانک‌ها پذیرفته نمی‌شود.

 * ارائه تسهیلات به پرونده‌های موجود در بانک‌ها

رئوفی‌نژاد بر ضرورت بررسی پرونده‌های موجود در بانک‌ها تاکید کرد و گفت: باید تسهیلات لازم به کشاورزان ارائه شود.

وی بر ضرورت اخذ صورت حساب مالی از افراد حقوقی تاکید کرد و گفت: بر اساس ضوابط نباید از افراد حقیقی این صورت حساب اخذ شود.

 * برخی اعمال سلیقه‌ها نباید موجب کاهش کارآیی بانک کشاورزی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی اعمال سلیقه‌ها در بانک کشاورزی نباید فعالیت مطلوب این بانک را زیر سئوال ببرد، افزود: نباید اعمال سلیقه در شعب بانک کشاورزی موجب کاهش کارآیی مطلوب این بانک در استان شود.

 

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های توسعه طرح کشاورزی به اندازه کافی در استان موجود است، خاطرنشان کرد: باید سرعت پرداخت تسهیلات به کشاورزان تسریع شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت اجرای طرح توسعه باغات شیب‌دار در استان تاکید کرد و گفت: باید این طرح به نحو مطلوبی در استان اجرا شود.

انتهای پیام/73003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول