اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی اصفهان خبر داد

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی به واحد‌های صنعتی فعال اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع نو‌سازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در استان اصفهان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی به واحد‌های صنعتی فعال اصفهان

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان در راستای ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تشکیل پرونده و روند اجـرایی تعـداد 30 واحد صنعتی در استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی به ضرورت حمایت از فعالیت‌های صنعتی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور حمایت از صنایع کوچک و متوسط مستقر در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به رسیدگی به درخواست‌های این مجموعه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین این شرکت پس از بررسی و بازدید از واحد‌های صنعتی توسط کارشناسان نسبت به تسهیلات مورد نیاز این واحد‌ها اقدام کرده است.

وی به میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحد‌ها و شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: 40 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع نو‌سازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در استان اصفهان پرداخت می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه این اعتبارات بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با مؤسسه مالی اعتباری مهر ایجاد شده است که واحد‌های صنعتی پذیرش شده برای دریافت این تسهیلات از سوی این شرکت به این مؤسسه مالی اعتباری مهر معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: میزان این تسهیلات حداکثر تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون ریال و در قالب تأمین سرمایه در گردش و باز‌سازی و نو‌سازی ماشین‌آلات به واحد‌های صنعتی فعال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول