اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مسیر سرمایه‌گذاری در استان زنجان کوتاه است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مسیر سرمایه‌گذاری در استان زنجان بسیار کوتاه است.

مسیر سرمایه‌گذاری در استان زنجان کوتاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و موفقیت‌های استان زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه به منظور توسعه استان هدفگذاری‌های لازم انجام شده است، افزود: استان زنجان از استان‌های برتر در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

استاندار با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ستاد سرمایه‌گذاری استان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های جدید در ستاد سرمایه‌گذاری استان چکش‌کاری می‌شود، افزود: مشکلات احتمالی این افراد نیز در استان بررسی و حل می‌شود.

*برگزاری جلسات ستاد سرمایه‌گذاری در زنجان

رئوفی‌نژاد از برگزاری جلسات ستاد سرمایه‌گذاری استان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: این جلسات به صورت کارشناسی و فنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری مورد استقبال استان است، افزود: تعیین و تکلیف طرح‌های سرمایه‌گذاری در قالب این ستاد انجام می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این جلسات به صورت عملیاتی، کارشناسی و شفاف برگزار می‌شود، یادآور شد: استان زنجان از نظر جذب سرمایه‌گذاران از استان‌های برتر کشور است.

وی با بیان اینکه مسیر سرمایه‌گذاری در استان زنجان بسیار کوتاه است، افزود: سرمایه‌گذاران خارجی که در استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند به این امر واقفند.

*زنجان الگوی تاثیرگذار در جذب سرمایه‌گذاران است

رئوفی‌نژاد سرعت حل مشکلات سرمایه‌گذاری در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان زنجان الگوی تاثیرگذار و کاربردی در جذب سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: 10 میلیارد دلار پروژه در قالب 142 طرح در حال حاضر با کار کارشناسی و توجیه فنی آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود استان زنجان از استان‌های برتر در زمینه جذب سرمایه‌گذاری در سال‌جاری باشد، خاطرنشان کرد: سرعت سرمایه‌گذاری در استان زنجان بالا است.

وی تصریح کرد: بر اساس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی استان زنجان در زمینه ایجاد فضای کسب و کار در کشور جزو سه استان برتر است.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول