اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بشرویه:

سرمایه‌گذاری برای نیازهای واقعی جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بشرویه گفت: با تشکیل کارگروه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بشرویه، سرمایه‌گذاران به سمت نیازهای واقعی جامعه هدایت می‌شوند.

سرمایه‌گذاری برای نیازهای واقعی جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، موسی سلیمی صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بشرویه اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگروه معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و بازرگانی است.

وی ادامه داد: به منظور کسب اعتماد سرمایه‌گذاران و تشویق آنها برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف باید مشکلات و موانع موجود برای سرمایه‌گذاری و تولید را بررسی کرده و راهکارهای لازم برای حل و فصل یا به حداقل رساندن مشکلات را ارائه دهیم.

مسئولان نسبت به برنامه‌ریزی و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری اقدام کنند

بخشدار مرکزی بشرویه داشتن اطلاعات کامل در زمینه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان را ضروری دانست و افزود: با تشکیل کارگروه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران به سمت نیازهای واقعی هدایت می‌شوند.

سلیمی تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های متولی باید اولویت سرمایه‌گذاری خود را تعریف کرده و نسبت به برنامه‌ریزی و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

وی متذکر شد: صرف زمان طولانی برای پاسخگویی به استعلامات اداری مهم‌ترین دغدغه سرمایه‌گذاران است که علاوه بر تبیین فرآیند انجام کار (ترسیم فلوچارت، مدارک مورد نیاز و نحوه انجام کار) باید مزیت‌ها و مشوق‌های موجود برای سرمایه‌گذاری مانند معافیت‌های مالیاتی معرفی شود.

اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع روند سرمایه‌گذاری در بشرویه

بخشدار مرکزی بشرویه اذعان داشت: هر یک از اعضای کارگروه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با اتخاذ تمهیدات و تصمیمات لازم برای تسهیل و تسریع در پاسخگویی به استعلامات و بهینه کردن فرآیند انجام کار برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

سلیمی گفت: ارائه اطلاعات جامع و مدون از وضعیت شهرستان در زمینه ویژگی‌های جغرافیایی، فرهنگی، طبیعی، اقتصادی، سیاسی، جمعیت، میزان اشتغال و بیکاری، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری، وضعیت صنایع و معادن، کشاورزی، صنایع دستی، وضعیت آموزش عالی و دسترسی به مواد اولیه برای تولید سبب جذب سرمایه‌گذار و توسعه شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول