اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 77

950 میلیارد ریال برای توسعه برق سمنان سرمایه‏گذاری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در دولت‏های نهم و دهم، 950 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‏ها، شبکه‏ها و تاسیسات توزیع برق در این استان سرمایه‏گذاری شد.

950 میلیارد ریال برای توسعه برق سمنان سرمایه‏گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده تصریح کرد: با نصب 2 هزار و 120 دستگاه پست توزیع برق در دولت مهر، در حال حاضر قدرت ایستگاه‏های منصوبه یک هزار و 167 مگاولت آمپر برآورد می‏شود.

وی به احداث حدود 50 درصد شبکه زمینی برق در دولت‏های نهم و دهم اشاره کرد و افزود: با برقراری 475 هزار متر خطوط زمینی در هفت سال اخیر، استان سمنان هم‏اکنون دارای 951 هزارمتر شبکه زمینی برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برقراری یک هزار و 635 کیلومتر شبکه هوایی در دولت مهرورز را یادآور شد و اظهار داشت: هم‏اکنون این استان از 9 هزار و 523 کیلومتر خطوط هوایی توزیع برق بهره‏مند است.

موسوی‏زاده اضافه کرد: با جذب بیش از 112 هزار مشترک برق از سال 84 تاکنون، رشد 37 درصدی در این زمینه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برق‏رسانی به روستاهای استان سمنان در سال 88 اتمام یافته است، خاطرنشان ساخت: 471 روستای استان سمنان از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار داشت: در سفرهای اول و سوم سفر هیئت دولت به این استان، مبلغ 146 میلیارد ریال به اصلاح و بهسازی تاسیسات و شبکه‏های توزیع برق اختصاص یافته که مصوبه دور اول ظرف یک سال اجرا و مصوبه دور سوم که سه ساله و تا پایان سال 92 پیش‏بینی شده در موعد مقرر تحقق می‏یابد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول