اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انجام شد

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، تولیدی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی ده‌ها طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، تولیدی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سومین روز از دهه مبارک فجر که به نام انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری نام‌گذاری شده است عصر امروز پروژه‌هایی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

در مشگین‌شهر استخر ذخیره آب به همراه افتتاح دو طرح توسعه راه روستایی، در خلخال سه واحد مسکن مددجویی به همراه یک مهد کودک، در پارس‌آباد جدول‌گذاری و دو غسالخانه به همراه سه واحد مسکن مددجویی، در نیر انجمن پیشگیری از اعتیاد و کلاس‌های تمام هوشمند، در کوثر بهسازی و آسفالت چندین راه روستایی و افتتاح طرح‌های هادی در مناطق روستایی، در سرعین بهره‌برداری از خانه محرومان و همچنین بهسازی چندین مجموعه آب‌ گرم از جمله پروژه‌هایی بود که به میمنت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

همچنین به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان کوثر سه طرح عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت جاده روستایی آفتابه از توابع بخش مرکزی کوثر به طول سه کیلومتر و با اعتبار 500 میلیون تومان، کابل نوری روستای علاءالدین با 30 میلیون تومان و روستای پردستلو با صرف 30 میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی بود که به میمنت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر در آیین افتتاح این پروژه‌ها به زمینه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و رغبت مردم به حضور در صحنه و شکستن بت طاغوتیان اشاره کرد و گفت: در رژیم طاغوت شاهد منعقد شدن قراردادهای ننگینی با بیگانگان بودیم که حاصل آن جز تحقیر و چپاول چیز دیگری نبود.

علیرضا حسینی افزود: در چنین شرایطی مردم هرگز به خود اجازه ندادند زیر بار ظلم و ستم بروند به طوریکه پیشتاز حرکت‌های انقلابی روحانیان و علمای با بصیرتی بودند که این ظلم و تعدی به ملت را در حق این مردم شایسته و مطلوب تشخیص ندادند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز عصبانیت استکبار با جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: در 34 سال گذشته فتنه‌های مختلف سبب شد تا آنها احساس کنند، می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند اما در این کار به موفقیتی دست نیافتند.

همچنین به میمنت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه هنرهای تجسمی خلخال با حضور پنج نفر از هنرمندان و در قالب 120 اثر خوشنویسی و نقاشی به معرض نمایش گذاشته شد تا علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در مجتمع فرهنگی، هنری خلخال بازدید کنند.

انتهای پیام/62001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول