اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان:

مشکلات سرمایه‌گذاری کرمان را با همکاری اتاق بازرگانی برطرف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: مشکلات و موانع پیش رو سرمایه‌گذاری را در کرمان با کمک اتاق بازرگانی برطرف می‌کنیم.

مشکلات سرمایه‌گذاری کرمان را با همکاری اتاق بازرگانی برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید قاسم‌نژاد در جلسه بررسی نحوه همکاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و خانه صنعت‌، معدن و تجارت کرمان گفت: طی جلسات برگزار شده قبلی اعضای خانه صنعت و معدن را در جریان فعالیت‌های شرکت قرار دادیم تا از مشارکت این تشکل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رویه شرکت تمرکز بر اطلاعات و عملکرد فعالیت‌ها است که در راستای فعالیت‌های صندوق ضمانت این رویه را در پیش گرفته‌ایم. 

قاسم‌نژاد عنوان کرد: در نظر داریم طی عقد تفاهم‌نامه در آتی توسط صندوق ضمانت و خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اطلاعات مرتبط در مورد اعتبارات در سایر استان‌ها، قوانین و دستورالعمل‌ها را بررسی‌، ارتباطات قوی‌تری ایجاد و مشکلات و موانع پیش رو را با کمک و پیگیری اعضای دو تشکل رفع کنیم.

حسین زواره مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با بیان شکل‌گیری و اهداف این نهاد گفت: بر اساس اساسنامه‌، فعالیت این تشکل حمایت از صنایع کوچک در راستای پوشش کسری وثایق است که در راستای ارائه تسهیلات، ضمانت صادر می‌شود. ‌

وی بیان کرد: تا سقف 10 میلیارد ریال و تا 70 درصد اصل سود را می‌توانیم تضمین کنیم و همچنین رقم ضمانت قابل افزایش است.

زواره افزود: در این راستا هر واحد باید حداقل 30 درصد آورده داشته باشد، یکی دیگر از اهداف، کاهش مدیریت ریسک در سطح استان کرمان است و در این زمینه قابلیت‌های استان و واحد صنعتی را نیز در نظر می‌گیریم.

عبدالاحد فرج‌زاده معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری نیز در این جلسه گفت: صندوق ضمانت یک نهاد حمایتی است و به عنوان وام‌دهنده نیست.

وی تصریح کرد: برای حل تضامین واحدهای صنعتی تعامل خوبی با شهرک‌های صنعتی برقرار کرده‌ایم و در حال حاضر خواسته صندوق اطلاع‌رسانی به واحدهای صنعتی، کمک در تهیه مدارک و کمک به احراز اهلیت واحد بر اساس نظر خانه صنعت و معدن برای صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق از برنامه‌هایی است که باید انجام شود.

به گزارش فارس جلسه بررسی نحوه همکاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و خانه صنعت‌، معدن و تجارت کرمان به منظور صدور ضمانت‌نامه برای واحدهای صنعتی با حضور مدیرعامل و معاون صندوق ضمانت، سرپرست و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان و اعضای خانه صنعت و معدن برگزار شد.

انتهای پیام/ 2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول