اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه 40 واحدی مسکن شهری در منوجان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منوجان گفت: احداث پروژه مسکن شهری 40 واحدی در این شهرستان به اتمام رسیده و در ایام دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود.

افتتاح پروژه 40 واحدی مسکن شهری در منوجان

حسن پایدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعدادی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان افتتاح می‌شوند تا در راستای اهداف بنیاد مسکن، مردم شهرستان از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: احداث پروژه مسکن شهری 40 واحدی سفر ریاست جمهوری در شهرستان منوجان به اتمام رسیده، به طوری که متقاضیان شناسایی و ودیعه‌گذاری شده‌اند که این مسکن‌های شهری در ایام دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود.

پایدار تصریح کرد: پروژه اجرای طرح روستای شکرآباد منوجان با اعتبار بیش از 140 میلیون تومان، 11 هزار و  760متر مربع زیرسازی، 7 هزار و 627 متر مربع جدول‌گذاری، یک‌هزار و  400 متر مربع سنگ فرش، دو هزار و 160 متر مربع  پیاده‌، 130 متر مربع موزاییک و همچنین اجرای فضای سبز مناسب و درختکاری و احداث پارک روستایی را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اجرای طرح هادی روستای دشت‌عباس با اعتبار بیش از 140 میلیون تومان شامل 11 هزار و 730 متر مربع زیرسازی و 7 هزار و 300 متر مربع آسفالت و 40 متر جدول‌گذاری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منوجان گفت: این بنیاد تاکنون در 24 روستای شهرستان اقدام به اجرای پروژه طرح هادی با هدف بهسازی روستاها، زیباسازی و استفاده از حق ذاتی روستائیان کرده است تا از این مزایا استفاده کنند.

پایدار اذعان داشت: از اهداف دیگر بنیاد مسکن ماندگار کردن مردم در روستا با ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات و جلوگیری از مهاجرت به شهرها است، همچنین این بنیاد در سال جاری اسناد زمین‌های روستایی را در روستاهای شکرآباد و قدیرپور واگذار کرده است.

وی افزود: به زودی نیز اسناد تک برگ در روستاهای عباس‌آباد، گنج‌آباد و طالقان تحویل داده می‌شود، بنیاد مسکن تاکنون بیش از چهار هزار جلد سند را تحویل متقاضیان روستاهای شهرستان منوجان کرده است.

پایدار در پایان بیان داشت: در سال جاری نیز با توجه به همکاری بسیار خوبی که بنیاد با دهیاری‌ها و شوراها داشته است در راستای مقاوم‌سازی اطلاع‌رسانی شده و واجدان شرایط دریافت وام ثبت‌نام و به زودی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/80006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول