اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 143

محمودی:انقلاب ایران ابهت آمریکا را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست.

محمودی:انقلاب ایران ابهت آمریکا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)»، در خطبه اول نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت دریافت دین از منشا اصلی آن گفت: اسلام ناب و معارف زلال آن را باید از سرمنشا آن که قرآن کریم است و مفسرین آن که اهل‌بیت (ع) هستند، فرا گیریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: مراقب لغزش‌ها باشید، حلال و حرام دین را رعایت کنید.

امام جمعه موقت ورامین با بیان مفهوم ایام‌الله افزود: تمام روزهای سال روزهای خدا هستند، تمام مخلوقات مخلوقات خدا هستند ولی خداوند به حضرت موسی امر می‌کند «فذکر بایام الله»، پس معلوم می‌شود ایام‌الله از روزهای دیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: در ایام‌الله نعمتی از نعمت‌های خداوند آشکار می‌شود و یا حق بر باطل چیره می‌شود، روز غرق شدن قوم نوح، نابودی قوم عاد و ثمود و هلاکت فرعون از ایام‌الله هستند.

ایام پیروزی انقلاب اسلامی به حق از ایام‌الله است

محمودی در ادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل پرداخت و تصریح کرد: ما هنوز امام خود را به خوبی نشناخته‌ایم، مقام معظم رهبری تعابیر متعددی در مورد شخصیت امام (ره) دارند، ایشان می‌فرمایند «امام ما شخصیتی اساطیر گونه است، امام(ره) شخصیتی دست نیافتنی است و جایگاه ایشان دور از تصور است»، در جای دیگر رهبری می‌فرمایند «نه اینجانب و نه شخص دیگری در جمهوری اسلامی قادر نیستند به آن قله دست بیابند.»

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امام درست همان راه را پیمودند که رسول‌الله (ص) رفتند، امام (ره) به اسلام عزت بخشیدند، پرچم اسلام را به احتزار در آوردند بنابراین ایام پیروزی انقلاب اسلامی به حق از ایام الله است.

وی ادامه داد: امام با حمایت مراجع عظام و پیروی مردم، حکومت شاه را شکست دادند، آن روز هیچ‌کس فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی خواب راحت را از مستکبران خواهد گرفت، اما امام (ره) با قدرت فرمودند ما انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم و امروز پس از 34 سال، صدور انقلاب به خوبی قابل مشاهده است.

محمودی گفت: امروز آغاز راه است، ملت‌ها بیدار شده‌اند و انقلاب اسلامی ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست، بدیهی است انقلاب اسلامی دشمن دارد و خواهد داشت، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی و عوامل داخلی آن ملت ما را راحت نگذاشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: هشت سال جنگ بر ما تحمیل کردند و سپس هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی ایجاد کردند اما ملت دست از انقلاب خود برنداشتند و در دوران 34 ساله نشان دادند تمام سختی‌ها را به جان خریده و لحظه‌ای از امام و آرمان‌های امام و شهدا جدا نخواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: دشمن بداند ملت ما سختی و گرسنگی را تحمل می‌کند اما هرگز با آمریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد. 

انتهای‌پیام/2462/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول