اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

انقلاب اسلامی از مسیرش منحرف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی از مسیرش منحرف نمی‌شود.

انقلاب اسلامی از مسیرش منحرف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس جنوب کرمان انقلاب را تغییر و دگرگونی اقتصاد، اصول، ارزش‌، نگرش‌ و آرمان‌ها دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که 34 سال پیش به پیروزی رسید، اکنون پیشرفته‌تر از دیروز با قدرت هرچه تمام‌تر به پیش‌ می‌رود.

وی افزود: در آن زمان 36 هزار مستشار در ایران حضور داشتند که برای شاه این مملکت در تمام موارد تصمیم‌گیری می‌کردند و اجازه کوچکترین حرکتی بدون هماهنگی‌ با آن‌ها را نمی‌دادند.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: همچنین اجازه اعمال و وظایف شرعی و مذهبی را به مردم نمی‌دادند به طوری که بسیاری از علما، روحانیان و مجاهدان را به دلیل قرائت قرآن کریم به زندان انداختند.

وی ابراز داشت: همچنین آیت‌الله سعیدی را به دلیل اسلام‌خواهی دستگیر و زندانی کردند و به حدی شکنجه دادند که وی را به شهادت رساندند و با تحویل جنازه ایشان در نیمه شب به خانواده آن‌ها را از برپایی مراسم عزاداری منع کردند.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: در آن زمان اموال این کشور را به غارت برده و آن‌ها را به نفع خود مصادره می‌کردند با تحریم ما و تحمیل جنگ تلاش کردند تا مقابل رشد و توسعه انقلاب را سد کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: سرانجام در 22 بهمن ماه سال 1357 با رهبری و درایت امام راحل، اخلاص علما و شهدا و دعای خیر مردم حکومت اسلامی بنا شد.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه تمام امید شهدا به جوانان این مرز و بوم است، اظهار داشت:‌ از آن زمان تاکنون دشمنان حتی لحظه‌ای از تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند و همواره با توطئه‌های گوناگون در صدد ضربه زدن به آن بودند.

وی اذعان داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی تنها 55 مرکز آموزش عالی در کشور قرار داشت، اما اکنون با گذشت 34 سال از انقلاب تنها در استان کرمان حدود 60 مرکز آموزش عالی قرار دارد.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: همچنین به برکت پیروزی انقلاب ایران اسلامی و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می‌‌شود و از نظر سیاسی تأثیر بسیاری در آن دارد.

وی شهدا را تنها بخشی از محصولات تحول بزرگ انقلاب دانست و اظهار داشت: افراد انقلابی‌ مانند شهیدان بهشتی، رجایی و ... بودند که با اعجاز توانستند، امروز عزت و افتخار را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعطا کنند.

حسنی‌سعدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ذره‌ای سستی و کوتاهی در حرکت خود ندارد و هرگز از مسیر خود منحرف نمی‌شود، تصریح کرد: برخی افراد هرگز نباید با سستی به چراغ سبز دشمنان پاسخ دهند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که «حفظ انقلاب از نماز واجب‌تر است»، افزود: اکنون برکات این نظام به نقاط مختلف جهان رسیده به طوری که حرکت کشورهای منطقه مانند مصر، یمن، بحرین و ... با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و با بهار اسلامی پدید آمده است.

علی شهدادنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در این گردهمایی اظهار داشت: رزمندگان اسلام از هیچ تلاشی برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی دریغ نکردند و عزت امروز آن به برکت وجود آنان و مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنان است که باید ملت ایران حق آنان را ادا کنند.

به گزارش فارس، در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس جنوب کرمان پیام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه نیز قرائت شد.

انتهای پیام/80001/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول