اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

انقلاب اسلامی باعث سرافرازی مردم ایران شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی باعث شکست حکومت ظالمانه و ستم شاهی و سرافرازی مردم ایران شد.

انقلاب اسلامی باعث سرافرازی مردم ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آ‎باد، الهیار ملک شاهی عصر امروز در جمع مدیران کوهدشتی گفت: انقلاب اسلامی باعث شکست حکومت ظالمانه و ستم شاهی و سرافرازی مردم ایران شد و ما باید به خود ببالیم که این انقلاب را به جهانیان صادر کردیم.

ملک شاهی با اشاره به موقعیت بسیار حساس مقطع تاریخی کنونی گفت: با توجه به وجود تحریم‎ها، همه گردنه‎های سخت‎تر از این راه را به رهبری مقام عظمای ولایت طی کرده‎ایم و اگر تمام آحاد و گروه‎ها از کلام و رفتار رهبری تبعیت کنند، همه به یک نقطه مشترک می‎رسند.

ملک شاهی با اشاره به نقش کوهدشت در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: شهرستان کوهدشت با دو گردان محبین از این مملکت حراست کرده‎اند و در واقع این مردم در خدمت خود و نظام بوده‎اند.

وی گفت: وضعیت ما نسبت به قبل از انقلاب بسیار بهتر است، اما این مردم لایق بهترین‎ها هستند.

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کوهدشت در میان آب قرار دارد و تنها 10 درصد از زمین‎های آن به صورت آبی کشت می‎شود.

در ادامه ملک شاهی با اشاره به این موضوع که هیچ کالایی استراتژیک‎تر از غلات نیست، گفت: کوهدشت می‎تواند انبار غله  بزرگی برای کشور باشد، چرا که استعدادهای بالقوه‎ای در بخش کشاورزی دارد که با کمک مدیران و مسئولان این استعدادها بالفعل می‎شوند.

وی همچنین با اشاره به شروع به کار کردن سد سیمره گفت: این سد بخشی از نیاز آب شهرستان را تامین می‎کند و اگر کشاورزی رونق یابد بخشی از مشکل کار حل می‎شود.

ملک شاهی در ادامه گفت: سیستم فاضلاب ضعیف است و بعضی از شهرها در معرض بحران آب قرار دارند.

وی به مسئله جاده پرداخت و گفت: چهار خطه - سه راه کوهدشت - زانوگه هر چه سریع‎تر باید اجرایی شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به جاده بابازید - پل سیمره اشاره کرد و گفت: این جاده بسیار خطرناک است که باید مسئولان هماهنگ کنند که این مسیر زودتر به بهره‎برداری برسد.

در ادامه مدیر کل مسکن و شهرسازی لرستان نیز در این جلسه گفت: قبلا 43 میلیارد تومان اعتبار برای بخش راه سازی بود که فقط می‎توان با مقدار اعتبار 45 کیلومتر دوخطه را ساخت که با پیگیری‎های انجام شده و تلاش استاندار هم اکنون هیچ محوری بدون کار پیمانکاری برای چهار خطه شدن نیست.

شهرام ملکی در خصوص چهار خطه خرم‎آباد - کوهدشت گفت: 15 کیلومتر این محور قبلا آماده شده است و 65 کیلومتر مابقی بین پنج پیمانکار تقسیم شده است که امیدواریم تا پایان دولت دهم تحویل داده شود.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول