اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد

رتبه نخست واحد مهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح افتتاحیه‌ای سپاه در ایام دهه فجر به کسب رتبه نخست واحد مهندسی سپاه فتح این استان در کشور اشاره کرد و گفت: عملکرد واحد مهندسی در این استان قابل تقدیر است.

رتبه نخست واحد مهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح برنامه‌های سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 10 مجموعه ساخت و ساز در دهه فجر از سوی سپاه فتح این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افتتاحیه‌ها شامل کانال‌های آبیاری، گلزار شهدا، خانه بهداشت، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سوله‌های صالحین و سالن‌های ورزشی هستند.

وی بیان کرد: سوله‌های 9 دی در برخی نقاط این استان با زیربنای هزار و 950 متر مربع به صورت استاندار و چند منظوره از مهم‌ترین افتتاحیه‌های سپاه در سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

سردار امیری با بیان اینکه واحد مهندسی سپاه به لحاظ کیفیت و سرعت اول مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده، گفت: کارشناسانی که از تهران برای بازدید سوله‌های چند منظوره 9 دی به این استان آمدند باور نمی‌کردند که چنین سوله‌های با کیفیت بالا آن هم در مدت زمان اندک پنج ماه در فصل زمستان احداث شده باشد ولی واحد مهندسی و عمران سپاه در ساخت و سازها عملکردی کاملا قابل قبول دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات خوبی برای امور عمرانی در نظر گرفته شده و کارهای عمرانی خوبی نیز تاکنون انجام شده و در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند.

امیری با نام بردن از برخی افتتاحیه‌های سپاه در این ایام تصریح کرد: کانال آبیاری روستاهای بهرام‌بیگی، میانتنگان، سیدجمال‌الدین، گلزار شهدای قلعه‌دختر، خانه بهداشت جوزار بویراحمد، خانه عالم تل‌زاری کهگیلویه، دو سالن ورزشی چند منظوره با نام 9 دی در شهرستان‌های دنا و کهگیلویه، چهار گردان امام حسین (ع)، 10 پایگاه مقاومت مساجد و مواردی از این دست نمونه‌های از افتتاحیه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب رتبه نخست واحد مهندسی سپاه فتح این استان در کشور گفت: عملکرد واحد مهندسی در این استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/82005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول