اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کسب رتبه نخست کشور نشانه عملکرد موفق هیئت پزشکی ورزشی استان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان کسب رتبه نخست هیئت پزشکی ورزشی کردستان طی سال 90 در کشور را نشانه عملکرد موفق و رضایت‌بخش این هیئت دانست.

کسب رتبه نخست کشور نشانه عملکرد موفق هیئت پزشکی ورزشی استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و طی آن بابک قطبی تنها نامزد و ریاست قبلی هیئت با کسب 19 رای از مجموع همین تعداد برای 4 سال دیگر به سمت ریاست هیئت برگزیده شد.

پیش از رأی‌گیری مهران تیشه‌گران در سخنانی با اشاره به فعالیت رضایت‌بخش هیئت پزشکی ورزشی کردستان در طول 4 سال نخست ریاست سابق گفت: کسب رتبه نخست این هیئت در میان هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور نشان‌دهنده کار و تلاش زیاد مجموعه عوامل هیئت استان است.

وی نظارت بر باشگاه‌ها در زمینه پیشگیری از استفاده ورزشکاران رشته‌های مختلف از مواد نیروزای غیرمجاز در استان را نسبتا خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: انتظار از هیئت پزشکی ورزشی استان این است که این نظارت‌ها در تمام شهرستان‌های استان تقویت شده و گزارش ماهانه فعالیت هیئت در این زمینه در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون پزشکی ورزشی قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش حمایت‌های فدراسیون در این باره شاهد رضایت‌مندی بیشتر ورزشکاران و خانواده‌های آنها باشیم.

بیش از 54 هزار نفر ورزشکار بیمه شده در استان وجود دارد

در ادامه این نشست بابک قطبی نامزد ریاست هیئت با اشاره به بیوگرافی خود مدیریت آموزشی دانشگاه پزشکی ورزشی کردستان، مدیریت شبکه بهداشت دیواندره، ریاست مرکز بهداشت سنندج و ریاست بیمارستان بعثت این شهرستان را به عنوان اهم مسئولیت‌های خود در این سال‌ها عنوان کرد.

قطبی با اشاره به وجود 39 هزار ورزشکار بیمه شده در ابتدای حضور وی در ریاست این پست رقم کنونی ورزشکاران بیمه شده را 54 هزار و 970 نفر اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی کلینیک پزشکی ورزشی با اختصاص فیزیوتراپی رایگان به ورزشکاران، راه‌اندازی سایت اینترنتی فعال هیئت، اعزام مصدومین مسابقات ورزشی در کم‌تر از یک هفته، پرداخت هزینه مصدومین و پوشش کامل مسابقات از جمله فعالیت‌های مثبت هیئت در 4 سال گذشته بوده است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم نظارت‌های بیشتر بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در خصوص لزوم پیشگیری از استفاده داروهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: این کار در آینده به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/79008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول