اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سالیانه ستاد اقامه نماز

سازمان تعاون روستایی قزوین رتبه برتر اقامه نماز را کسب کرد

خبرگزاری فارس: سازمان تعاون روستایی قزوین در ارزیابی سالیانه ستاد اقامه نماز این استان رتبه برتر را بین دستگاه‌های دیگر کسب کرد.

سازمان تعاون روستایی قزوین رتبه برتر اقامه نماز را کسب کرد

ناطق معین‌الدین در حاشیه مراسم نهاد برتر در امر اقامه نماز و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون کسب رتبه برتر نماز بین نهاد‌های اداری استان قزوین اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته ستاد اقامه نماز استان قزوین مدیریت تعاون روستایی قزوین به علت توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و نیز اقامه پرشور نماز جماعت از سوی ستاد اقامه نماز شایسته تقدیر شد و مورد تجلیل همگانی قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، برگزاری جلسات مستمر شورای اقامه نماز، فعال کردن نمازخانه‌های ادارات تعاون روستایی در شهرستان‌ها جزو معیار‌های انتخاب نهاد‌های برتر در امر اقامه نماز است.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج نماز جماعت از طریق نصب احادیث در تابلو اعلانات و اتوماسیون اداری، نصب بنر، برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا، پاسخگویی به مسایل شرعی، ارتباط مستمر با ستاد اقامه نماز استان و شرکت در جلسات ستاد از ملاک‌های شناسایی نهاد‌های برتر است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین عنوان کرد: تشویق و دعوت از کارمندان برای شرکت در نماز جماعت از شاخصه‌های دیگر گزینش نهاد‌های منتخب در زمینه ترویج فرهنگ نماز است.

معین‌الدین بیان کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی پیوندهای نماز، برگزاری دوره‌های آموزشی ترجمه و تفسیر قرآن کریم، امر به معروف و نهی از منکر و احکام نماز از برنامه‌های ویژه شورای اقامه نماز مستقر در سازمان تعاون روستایی استان قزوین بوده که اجرا می‌شود.

مدیر تعاون روستایی قزوین افزود: سازمان تعاون روستایی همچنین برگزاری دوره طرح صالحین را در دستور کار خویش قرار داده و در طول سال پیگیری می‌کند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های سازمان تعاون روستایی و دبیر شورای اقامه نماز مدیریت تعاون روستایی قزوین تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از لوح اهدایی اقامه نماز آمده است: در اجرای رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، در اجرای برنامه‌های ابلاغی توفیق اکتساب 85 درصدی امتیازات را در سال 90 پیدا کرده‌اید که به همین منظور از جنابعالی و همکارانتان تقدیر و تشکر می‌شود.

گفتنی است نماینده استاندار قزوین، مسئولان ستاد اقامه نماز و رابطان نماز دستگاه‌های اجرایی سطح استان قزوین در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/77005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول