اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش نماهنگ

رتبه نخست جشنواره معراج به کارگردان کرمانی رسید

خبرگزاری فارس: رتبه نخست بخش نماهنگ جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» به علیرضا کلانتری کارگردان کرمانی رسید.

رتبه نخست جشنواره معراج به کارگردان کرمانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رتبه نخست بخش نماهنگ جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» به علیرضا کلانتری برای کارگردانی نماهنگ «چشمه نیایش» رسید.

علیرضا کلانتری کارگردان کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نماهنگ ارزشی و معنوی 3.5 دقیقه‌ای «چشمه نیایش» با موضوع خداپرستی و خدادوستی در کرمان تولید شد.

وی با بیان اینکه تصاویر و موسیقی در کنار یکدیگر احساس لطیفی از لحظات معنوی را به بیننده منتقل می‌کند، تصریح کرد: ساخت نماهنگ یک دوره ظریف و پرفراز و نشیب است و باید آن را جدی گرفت.

کلانتری با اشاره به اینکه تاثیر یک نماهنگ تا مدت‌ها بر ذهن بیننده ماندگار می‌شود، زیرا از دو ویژگی هنری یعنی موسیقی و سینما برخوردار است، بیان داشت: نماهنگ ارزشی و معنوی «چشمه نیایش» با هدف هدایت جوانان به سوی معنویت تولید شد.

وی افزود: پژمان بازغی به عنوان بازیگر اصلی نماهنگ «چشمه نیایش» نقش‌آفرینی کرده و این نماهنگ در مدت زمان 10 روز در مکان‌های تاریخی و مذهبی استان‌های کرمان و هرمزگان فیلم‌برداری شده است.

کلانتری با بیان اینکه نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نیایش «چشمه نیایش» را بر عهده داشته است، ابراز داشت: امید مهرورزان تصویربردار، شهرام نیک‌کار طراح صحنه، میترا قلندری مدیر تولید نماهنگ «چشمه نیایش» و بهنود محمدی به عنوان دستیار کارگردان هستند.

به گزارش فارس، جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» در سه بخش شعر، عکس و نماهنگ در بوشهر برگزار شد و مقام نخست در بخش نماهنگ به نماهنگ «چشمه نیایش» به کارگردانی علیرضا کلانتری از کرمان، مقام دوم به نماهنگ «بدر منیر» به کارگردانی سعید رازی از هویزه خوزستان و مقام سوم به نماهنگ «دیدار» به کارگردانی احمدرضا داوری از قم تعلق گرفت.

انتهای پیام/80019/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول