اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند:

جایگاه واقعی گیتی‌پسند رتبه نخست جدول است / باید به حقمان برسیم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گقت: تیم فوتسال گیتی پسند باید به جایگاه واقعی خود که رتبه نخست جدول است برسد.

جایگاه واقعی گیتی‌پسند رتبه نخست جدول است / باید به حقمان برسیم

سپهر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فوتسال گیتی‌پسند باید به حق واقعی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برسد چراکه جایگاه تیم ما در رتبه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در بازی هفته آینده با میثاق تهران تنها برای برد و کسب سه امتیاز می‌رویم و امیدوارم بتوانیم در این بازی و دیدارهای آینده رقابت‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در پایان قهرمانی را در شهر خودمان جشن بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: برد برابر صبای قم کمک بسیاری از نظر روحی و روانی به تیم ما کرد و تیم ما را بسیار به قهرمانی امیدوار کرده و به جایگاه اصلیش نزدیک کرد.

وی تاکید کرد: نتایج خوبی که تاکنون کسب کرده‌ایم تاکنون لطف خدا بوده و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانیم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

محمدی افزود: با روحیه‌ای که از پیروزی برابر صبای قم کسب کردیم به طور حتم در دیدارهای آینده با آرامش بهتر برای کسب عنوان قهرمانی با حریفان خود می‌جنگیم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول