اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

محور داوود قلی - دلجویی شهر زنجان برای معلولین مناسب‏سازی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به محور داوود قلی شهر زنجان گفت: محور داوود قلی - دلجویی برای معلولین مناسب‌‏سازی می‏شود.

محور داوود قلی - دلجویی شهر زنجان برای معلولین مناسب‏سازی می‏شود

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تشکیل جلسات کمیته سیما و منظر شهری برای کیفی‏سازی فضاهای شهر زنجان به شکل مستمر تشکیل می‏شود.

وی تاکید کمیته سیما و منظر شهری در شهر زنجان را بر مناسب سازی فضاهای شهری دانست و افزود: تلاش‏های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

*سیمای شهر زنجان مورد توجه است

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان توجه به سیمای شهر زنجان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه‏های اجرایی در راستای تحقق برنامه‏های مصوب است.

وی اهمیت زیباسازی بصری در شهر زنجان را از برنامه های مهم عنوان کرد و یادآور شد: تلاش‌های مناسبی برای زیباسازی شهر زنجان انجام شده است.

فلاح کمبودهای موجود در سیمای شهر زنجان را نامناسب دانست و ادامه داد: در گذشته بسیاری از برنامه‏ها عملیاتی نشده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان نمود فعالیت‏ها را نیازمند زمان عنوان کرد و اظهار داشت: روند اجرایی فعالیت‏ها در مدت زمان لازم نمود خواهد یافت.

*تاکید به مناسب سازی فضاهای شهری در طرح‏های توسعه‏ای

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی  زنجان به طرح جامع و تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در طرح‏های توسعه‏ای برای استان زنجان تاکید خاصی به مناسب سازی فضاهای شهری صورت گرفته است.

فلاح با بیان اینکه مجری مناسب سازی فضاهای شهری برای گروه‏های خاص شهرداری است، اظهار داشت: مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی باید ملاک عمل مدیریت شهری زنجان قرار گیرد.

وی به طرح تفصیلی شهر‏های قیدار و خرمدره اشاره کرد و یادآور شد: در طرح تفصیلی این شهر‏ها به موضوع مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولین تاکید شده است.

انتهای پیام/73002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول