اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

ورزش جانبازان و معلولان پدیده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ورزش جانبازان و معلولان را پدیده انقلاب اسلامی دانست و گفت‌: موفقیت‌های ورزشکاران ما دلایل زیادی دارد که مهم‌ترین آن توجه رهبر معظم انقلاب است.

ورزش جانبازان و معلولان پدیده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود خسروی وفا در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان که بعد از ظهر به انجام رسید، اظهار کرد: مدتی قبل باباگلیان با من صحبت کرده و تمایلی برای کاندیداتوری نداشت، اما به وی گفتم اگر رفتن شما در این مقطع سبب افت این رشته شود، باید جوابگوی خدا باشی.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: عملکرد هیئت‌ها به صورت روزانه ارزیابی شده و به آن‌ها اعلام می‌شود تا وضعیت ضعف و قوت خود را بدانند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ادامه داد: هیئت اصفهان در طول سال‌های گذشته از رتبه چهارم به رتبه دوم کشوری دست یافته است که نشان از عملکرد خوب این هیئت دارد.

وی افزود: اصفهان ورزشکار پارا‌لمپیکی نداشت، اما فعالیت‌های انجام شده و برگزاری مسابقاتی همانند شهرهای خواهر خوانده از ظرفیت‌های بالای این استان در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان حکایت دارد.

خسروی وفا ورزش جانبازان و معلولان را پدیده انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد‌: موفقیت‌های ورزشکاران ما دلایل زیادی دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان توجه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی دانست.

انتهای پیام/63006/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول